Aviseringar
Rensa alla

SNUSK GUBBAR!!


Ämnesstartare

en gubbe satt och kolla på mig hela tiden men en snuskig blick i tåget så när jag skulle gå av nita jag han..


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Satt på tåget bredvid en snuskgubbe som helt plötsligt tar killen mitt i mot honom mellan benen innan han lämnar tåget, såg ut som killen skulle börja gråta. Skrattade nästan ihjäl mig.

Hahaha är du seriös? hur gammal var killen typ? XD


   
SvaraCitera

Lounge fact:

men konstigt han blev ju sexuellt trakasserad

Hade det varit en tjej skulle typ alla blivit jätteupprörda och skandal och skit.[tired]


   
SvaraCitera

Link:

Hade det varit en tjej skulle typ alla blivit jätteupprörda och skandal och skit.[tired]

Ja gud omg likzom


   
SvaraCitera

Link:

Hahaha är du seriös? hur gammal var killen typ? XD

Haha ja. Han var väl runt 17, 18 [cool]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Haha ja. Han var väl runt 17, 18

Hur reagerade han när du började skratta?


   
SvaraCitera

Link:

Hur reagerade han när du började skratta?

Blev skitsur, och gick o satte sig vid ett annat säte [bigsmile]


   
SvaraCitera

En gång på en IP där jag bor gick jag ner för att lira lite fotboll med en polare. Efter ett tag kommer en medelålders man (lite långsmal och verkligen med "pedofil-look") gående på löparbanorna längs med planen, jag noterar honom och han går långsamt och stirrar hela tiden med blicken mot oss och andra yngre barn som också befann sig på gräset.

Jag tänker för mig själv ungefär "fan vad han stirrar då". Sedan försvinner han in bakom ett hus/klubblokal i andra ändan av sportfältet. Efter en stund ser jag på långt håll hur någonting sticker fram runt hörnet på byggnaden, och jag står där och stirrar en stund innan jag först begriper vad det är för något: mannen står nämligen och tillfredställer sig själv endast exponerandes sitt fortplantningsorgan runt huskröken. Jag och min kompis börjar garva som fan sedan ringer vi dit snuten, egentligen bara för att jävlas med honom. Men då polisbilen anländer har mannen hunnit fly upp i skogen bakom sig, man tar dit en hund och kan sedan bekräfta att han tillfredställt sig själv och flytt upp i skogen till ett närliggande bostadsområde där spåren tagit slut. Blev en liten liten notis i lokaltidningen om det, haha[bigsmile]


   
SvaraCitera

Konsumtionshets:

- Brudar är bra konstiga alltså. De kan pierca sig i pattarna, pierca sig i tungan, ja t.o.m. pierca sig i fittan. Men ska de ta den i röven blir det ett jävla liv på dem!

[love]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Skrattade nästan ihjäl mig.

det var inte snällt! [no-no]


   
SvaraCitera

det finns ett ställe här jag bor vid vattnet där en gubbe i 60-70 års åldern brukar stå och göra aerobics naken XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han som bor granne med mig, han som bor i huset brevid, pappan som bor längst upp i huset, min chef, han som är kökschef han brevid mig nu, han på bussen, han på pendeln, han på tunnelbanan.

Alla som med ögon som skjuts ur huvudet på dem så fort man går förbi.


   
SvaraCitera

Stringburka:

[love]

Tänk dig att det dessutom sades med riktigt inavlad skånska. Grrr. [wink]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

det var inte snällt! [no-no]

Aa, jag borde skämmas [ops]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Aa, jag borde skämmas [ops]

[y]


   
SvaraCitera