Aviseringar
Rensa alla

snuskgubbar chattar med mig


Ämnesstartare

På senaste tiden har det varit väldigt mycket okända människor som kikat mig, endel är snälla men de flesta är typ 20 åriga gubbar som vill skicka bilder på sina snoppar

Jag har skrivit ut min kik på insta och tror det är därifrån folk får tag i den, vill inte ta bort den för de finns väldigt trevliga människor som kikar osånt, men va ska ja göra med demdär snuskgubbarna, ja har blockat dem men känns som ja borde göra något mer, glöm att ja s'jer till mina föräldrar eller ngte

eller ska ja bara skita i dem, ?


   
Citera

Ja, du kan ju alltid ge dem va dem vill ha..


   
SvaraCitera

eller oj, nej, vad säger jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:
eller oj, nej, vad säger jag!

Ja precis, vad säker du


   
SvaraCitera
tbfhno

blocka och radera, simple is that. det gör jag iaf.


   
SvaraCitera

Blockera dom räcker väl?


   
SvaraCitera

Hjärta

linnea12: 20 åriga gubbar

du får helt enkelt välja, antingen blockerar du folk du inte gillar, eller så ser du till att inte vem som helst kan hitta den.


   
SvaraCitera

linnea12: snuskgubbar

linnea12: de flesta är typ 20 åriga gubbar

åh nej vad gamla Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

åh nej vad gamla Gråter

Ja jämfört med mig, ja e ju bara 12


   
SvaraCitera

linnea12:

Ja jämfört med mig, ja e ju bara 12

Fy va äckligt :'(


   
SvaraCitera

haha, 20-åriga gubbar.

anmäl dem?


   
SvaraCitera

linnea12:

Ja jämfört med mig, ja e ju bara 12

men vad i helvete. vilka är dessa äckel som går på barn?


   
SvaraCitera

Sika snuskgubbar, random snoppar från ingenstans e la aldrig trevligt :p du får nog bara blocka dem och förtränga

 


   
SvaraCitera

Skit i de eller ge mig deras kik så jag snackar med de töntarna 


   
SvaraCitera

lyssna på maffiozzo!

nä men det är ännu en hemsk lott tjejer måste dras med. att de måste hålla sina kontaktuppgifter hemliga för att inte massbombas med sexuella och smaklösa kommentrarer/bilder/frågor etc.

bäst är nog att ta bort kik och sattsa på att hitta folk att kik:a med genom instagram kommentarerna, och bara snacka med folk som du själv har tillgång till deras bilder (så att de har något att oroa sig för, och på så sätt hålla sig i skinnet)


   
SvaraCitera