Aviseringar
Rensa alla

snuthundar/snutkatter


Ämnesstartare

en person sa "det är ju ente hundarnas fel att dom är snuthundar" och jag funderade på det ett tag. sen kom jag o tänka på snutkatter. fan va coolt med polis katter. men skulle det funka? hur skulle det bli? finns det någon land som har poliskatter? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Hundar tar order, katter ger order. Skulle inte riktigt fungera så bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Hundar tar order, katter ger order. Skulle inte riktigt fungera så bra.

Kan man kanske ha katterna på administrationsnivå? Istället för ute på gatan som hundarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde det stod snusk så tänkte berätta hur snuskig min hund är


   
SvaraCitera

Katter om man ska jaga prostituerade, if you know what i menar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:

Kan man kanske ha katterna på administrationsnivå? Istället för ute på gatan som hundarna.

=D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:
Katter om man ska jaga prostituerade, if you know what i menar

1417923769194_1.jpg


   
SvaraCitera
reben

vfr skulle vi vilja ha fler djur inom poliskåren var det sjukaste jag läst


   
SvaraCitera
alien

Med all respekt för en katts luktsinne men hundens är bättre. Samt att det är svårare att dressera en katt. 


   
SvaraCitera
alien

reben: vfr skulle vi vilja ha fler djur inom poliskåren var det sjukaste jag läst

Det sägs att en väldresserad hund gör 10 polisers jobb så tanken i sig är väl inte helt fel. Dessutom är ju poliser, åtminstone svenska sådana, jävligt slöa av naturen så varför inte ersätta gestapoknektarna med ett gäng arbetsvilliga hundar?  Mycket glad


   
SvaraCitera
reben

alien:

Det sägs att en väldresserad hund gör 10 polisers jobb så tanken i sig är väl inte helt fel. Dessutom är ju poliser, åtminstone svenska sådana, jävligt slöa av naturen så varför inte ersätta gestapoknektarna med ett gäng arbetsvilliga hundar?  Mycket glad

hur vet du dom är arbetsvilliga

jävla dåliga arbetsförhållande med. skriver inte ens på anställningsavtal bara blir tvingad. ingen pension eller fack


   
SvaraCitera
alien

reben: hur vet du dom är arbetsvilliga

Alla hundar vill "jobba" dva vara aktiva. Oavsett om det är en drivande hund typ fårhund (som ska samla ihop en fårflock) till vanliga sällskapshundar. Största problemet för hundar rent allmänt i våra industrialiserade länder där folk jobbar 8 timmar om dagen och knappt är hemma mer än några timmar per dygn utom när de ligger och sover är att hundarna får vara för mycket ensamma och får jobba för lite.

reben: jävla dåliga arbetsförhållande med. skriver inte ens på anställningsavtal bara blir tvingad. ingen pension eller fack

En hund tänker inte som en människa och tänker på arbetsförhållande, anställningsavtal, pension eller fack.  Glad
En hunds lön är god mat, kärlek och en bra ledare (husse/matte).  Tumme upp


   
SvaraCitera