Aviseringar
Rensa alla

Snuvan slutar inte rinna! (förkylning) HJÄLP!


Ämnesstartare

Förbrukar typ 1 näsduk i minuten de senaste dygnen (fatta hur många det går åt!) för min näsa producerar så mycket snuva (genomskinlig rinnande, så tyvärr bara i första förkylningsstadiet[cry][mad])...

Vet inte vad jag ska ta mig till![sad] Pappret tar slut hela tiden och huden kring näsborrarna blir irriterad (smörjer in med idomin men det försvinner ju varje gång jag torkar snuvan)...

TIPSA MIG OM NÅGOT SOM FUNGERAR och minskar snuvproduktionen, TACK!
Gärna något man har hemma... vet ju att otrivin som förhindrar nästäppa/snuva finns på apoteket men jag orkar inte åka dit! Vill bara ligga i sängen och vila...


   
Citera

MrsVD:

vet ju att otrivin som förhindrar nästäppa/snuva finns på apoteket men jag orkar inte åka dit! Vill bara ligga i sängen och vila...

be föräldrarna göra det då? 😛
eller en vän?

annars får du skylla dig själv 🙂


   
SvaraCitera

köp en sån där sak dem gör reklam om på tv


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Drick vatten, ät ordentligt och gå och lägg dig flicka lilla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Drick vatten, ät ordentligt och gå och lägg dig flicka lilla.

[love] Du förstår... hur visste du att jag inte sovit på 30 h snart? [blush] Gör en uppsats dock som har deadline så kan inte lägga mig än 🙁 dricker & äter dock förfullt emellanåt.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

MrsVD:

[love] Du förstår... hur visste du att jag inte sovit på 30 h snart? [blush] Gör en uppsats dock som har deadline så kan inte lägga mig än 🙁 dricker & äter dock förfullt emellanåt.

[wink] Täcke + te + raggsockor framför datorn isf.


   
SvaraCitera