Aviseringar
Rensa alla

Snygg eller ful, hur vet man?!


sleepingsickness:

Det är för sorgligt att det är så egentligen. Jag tycker nästan aldrig något jag gjort är bra. Men jag ska försöka sluta döma mig så hårt, det tycker jag att alla ska.

Absolut, man måste kunna ge beröm åt sig själv också.

sleepingsickness:

det får inte gå för långt. Typ som vissa på Idol som tycker de är så jävla grymma och tror att de kommer att vinna hela skiten, och så är de i själva verket extremt dåliga. Fast de kanske inte vet bättre... Det skulle nästan vara ännu värre, att tro att man är mycket bättre än vad man egentligen är.

Åh fy, vad pinsamt att vara så självgod att man inte ens hör om man sjunger falskt. Ja, det skulle nog vara värre.. men å andra sidan tror jag inte att de människorna som tror så högt om sig själva bryr sig om vad andra tycker om dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

men å andra sidan tror jag inte att de människorna som tror så högt om sig själva bryr sig om vad andra tycker om dem.

Nej, de gör de nog inte. Och det är väl kanske både bra och dåligt. Man blir väl uppfattad som lite otrevlig då antar jag. 🙂


   
SvaraCitera

Hmm, tror "skönhet ligger i betraktarens ögon", till en viss del.

Men vissa är fula och andra är snygga. Punkt. Man märker som man är ful och man märker hur man är snygg.


   
SvaraCitera