Aviseringar
Rensa alla

snygg granntjej


Ämnesstartare

sofflizz: Testa min replik!!

Håller du också tummarna för att han får knulla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Håller du också tummarna för att han får knulla?

Om knulla betyder käftsmäll, ja 🙂


   
SvaraCitera

Mobbad Jävel:
tja jag undrar hur jag ska få den nya assnygga granntjejen på fall som flyttat in i lägenheten bredvid min. hon är 15 år. funkar det att säga "tja babe vill du knulla?"?

Brukar alltid funka för mig.


   
SvaraCitera

Mobbad Jävel:
tja jag undrar hur jag ska få den nya assnygga granntjejen på fall som flyttat in i lägenheten bredvid min. hon är 15 år. funkar det att säga "tja babe vill du knulla?"?

Nej det kommer aldrig att funka och hon kommer att tycka att du är ett äckel från början.

Prata med henne om det går o bli kompis och jätte bra kompisar!


   
SvaraCitera

Börg:

nej säg istället "God afton fagra dam, vill du ha ömsesidigt samlag med mig?"
funkar alltid

Det där är bättre! 😉


   
SvaraCitera

sofflizz:
"Tjena svampen, står du här o sväller? "

hahaha bra en xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz: Om knulla betyder käftsmäll, ja 🙂

Du hoppas att hon "vinner", och altså ej blir knullad! Att hon lyckas motstå sina lustar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Du hoppas att hon "vinner", och altså ej blir knullad! Att hon lyckas motstå sina lustar.

Använder han repliken så säger han ju att hon är tjock så det tror jag Glad copyright på repliken! 


   
SvaraCitera
b1son

lägg 1 fet brakare när ni möts

alt

låtsas va nyinflyttad o prata engelska o att du pluggar international studies i sv (o klaga på hur dyrt d e m univserstiet tur att d ej e problem för dej)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz:

Om knulla betyder käftsmäll, ja 🙂

varför vill du att jag får stryk?

Jkpg_kille:

Brukar alltid funka för mig.

ok kanske ska testa då

trevlig-snubbe: Nej det kommer aldrig att funka och hon kommer att tycka att du är ett äckel från början.

tycker inte tjejer om att knulla?

böghög: lägg 1 fet brakare när ni möts

aa har hört att tjejer tycker det är manligt att fisa

böghög: låtsas va nyinflyttad o prata engelska o att du pluggar international studies i sv (o klaga på hur dyrt d e m univserstiet tur att d ej e problem för dej)

är inte så jätte bra på engelska så det blir nog inte så bra.


   
SvaraCitera

Mobbad Jävel: tycker inte tjejer om att knulla?

Jo visst gör de det lika mycket som killar men om du ska ragga ska du inte ha den repliken. Snarare bör du säga hej och börja prata med henne.

Sen ska du inte se henne som någon du kan ha sex med utan som en unik individ precis som alla andra som är unika och så ska du ha en vilja att veta vem hon är. Du bör ju inte helt gå efter utseendet men jag tycker att du ska börja lära känna varandra och sedan se vad som händer 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Jo visst gör de det lika mycket som killar men om du ska ragga ska du inte ha den repliken. Snarare bör du säga hej och börja prata med henne

det är väl bara bra att gå rakt på sak?

trevlig-snubbe: . Du bör ju inte helt gå efter utseendet men jag tycker att du ska börja lära känna varandra och sedan se vad som händer 😉

det är väl det man gör när man knullar man vill ju inte knulla någon ful.


   
SvaraCitera

Mobbad Jävel:

det är väl bara bra att gå rakt på sak?

det är väl det man gör när man knullar man vill ju inte knulla någon ful.

Man kan ta en brun papperspåse och sätta över deras huvud så ser man inte hur fula de är.


   
SvaraCitera