Aviseringar
Rensa alla

Snygg intensiv hårfärg?


Ämnesstartare

Jag är just nu extremt blond, vilket ni säger ser. Och jag är så less på att vara den söta blonda oskyldigt ovetande lilla flickan som alla grabbar tror inte har en hjärna. Jag har hållt mig till blond då jag vet hur kämpigt det var att få det blondt då jag sist hade en mörkare hårfärg, och då jag kände att blondt skulle vara enklare då jag har det som naturlig hårfärg. Men det har inte allst varit enkelt, och jag är less på det. Jag älskar svart, det står alltid för mig mellan blondt eller intensivt extremt bländande hett svart. Tog mig friheten att leka lite på ett bildprogram och va fan, jag orkar inte tänka längre. Chansning här.

SÅ nog på förklaringar, jag tänker höra med er här ifall någon av er har bra erfarenheter eller rekommendationer på en rejäl bra svart och intensiv hårfärg? Vet att det kan finnas motgångar då jag är så extremt blond, men då färgar jag det bara fler gånger. Enough with the bull.. svart skall det bli, och behålla två blonda slingor för att visa att den största delen av mig inte utgörs av den blonda söta snälla flickan som gör allt du säger. Utan tvärtom.

Vet ni någon bra hårfärg som sätter sig rejält på håret och som lyckats få eran hårfärg så där bländande extremt intensiv svart?
Alltid bäst att höra sig för innan man testar runt 😉

black2.bmp


   
Citera

Jag tror inte kolsvart skulle passa dig, jag tror att du kommer att se väldigt blek ut så. Inget illa menat [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte har hon svart inte men hon har galet snygg hårfärgssättning + frisyr *pekar på sångerskan i VersaEmerge* Tänkte om du kanske ville ha ideer på färger som inte är svart.
Googla om du vill ha en bild


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

du kommer att se väldigt blek ut så.

Jag är blek, gillar att vara blek 😉


   
SvaraCitera

Lovely Disaster:

Jag är blek, gillar att vara blek 😉

Good girl.


   
SvaraCitera

Alltså ... det är väldigt lätt att gå från blond till svart så du behöver inte oroa dig för att färgen inte ska fästa. Ta 2 paket om du blir orolig och gör om det om du skulle känna att färgen bleks.

Jag är blond egentligen men har varit svart/extremt mörkbrun i snart 2 år. Utväxten är det jobbigaste, bara så du vet. Man ser tunnhårig ut. Tänk också på att anpassa ögonbrynen till hårfärgen, jag färgar mina också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Jag är blond egentligen men har varit svart/extremt

OH, aah jag har rätt mörka ögonbryn, men ifall de skulle bli sjukt så kommer jag färga dem också. Vad använder du för hårfärg till din? Din är jävligt snygg =) aah utväxten vet jag, den ser rolig ut och gör att håret ser tunnare ut, och kommer ihåg hur utväxten var svår, speciellt i bakre huvudet, men jag är redo att kämpa 😉 I am going black.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Good girl.

[cool] it's hot!


   
SvaraCitera

Lovely Disaster:

Vad använder du för hårfärg till din?

Image

Jag använder faktiskt mörkbrun i den serien för den ser ut som svart ändå. Men för mer intensiv svart så prova svart i samma serie, en nyans mörkare än den jag kör med. Helt okej hårfärg, dock lite dyr.


   
SvaraCitera
edroon

ni tjejer och era hår!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag använde Loreal Excellence (bilden som uppenbar postade), och tyckte den var väldigt bra.. Svart då, och inte mörkbrun. Testade med mörkbrunt innan, men det blektes över sommaren. Jag behöver inte oroa mig för utväxt, som ni säkert gör, då jag redan har rätt så mörkt hår..


   
SvaraCitera

Lovely Disaster:

[cool] it's hot!

Very.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

prova svart i samma serie

WITLo:

Jag använde Loreal Excellence

[cool][y] as bra, tack tjejer.. skall köra på den [y]=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska bli blondie! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dockan:

Jag ska bli blondie!

Haha skall vi byta? [cool]


   
SvaraCitera