Aviseringar
Rensa alla

Snygg kille, behöver hjälp att flörta!!


Ämnesstartare

(ostöttande o onödiga kommentarer undanbedes tack!)

det här kan låta konstigt men änywäy, lång story kort:

Jag var på en konsert, såg en kille som spelade i typ 20-årsåldern, från usa tror jag.. Gick och fick autograf och tog kort med honom.. Eftersom jag är ganska dålig på engelska blev ja lite stel (inte nervös, men stel)..

Grejen är att han är skitbra på att spela, men är inte så jääättekänd, internationellt.. Jag skulle VERKLIGEN vilja träffa honom, och typ dejta honom..

Frågan är dock; hur går jag tillväga?

Jag är helt okej snygg, skulle ranka mig själv som en 8/10 typ!

Jag tänkte försöka ta kontakt via hans twitter, frågan är bara vad jag ska säga? Vill inte verka som de tjejerna som de liksom är groupie-varning på!

Jag tog en bild ihop med honom, tycker ni att jag ska dela den på ngt sätt på twitter så han ser de, o typ frga om han kommer ihåg mig eller så?

Jag har ingen koll på twitter så all hjälp uppskattas!!!


   
Citera

[bigsmile]
Lycka till! [smile]


   
SvaraCitera

Myksa:

Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Lycka till!

Tack![bigsmile] Antar att du är ironisk? 😉 Men vänta bara, när någon vänlig själ hjälpt mig lite (uppenbarligen inte du) så kan de nog gå vägen! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som åtminstone kan FÖRSÖKA hjälpa mig, har fått höra att folk på UM är väldigt hjälpsamma!! [smile]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

ja skicka bilden med en härlig liten hälsning 🙂


   
SvaraCitera

babybox:

Antar att du är ironisk? 😉

Både ock. Det är ju lustigt med någon tjej som kärar ner sig i en musiker (det har nog hänt ett antal gånger...) men samtidigt så kan det ju gå vägen.

Jag antar att du vet vem han är. Är han singel?
Annars är det väl bara att höra av sig och hoppas på det bästa. Allt på ett kort - höra av sig på twitter och påminna om du är via bilden.

Men hur många musiker som åker runt och spelar tror du är trogna. Vill du vara ihop med någon som tjejerna kastar sig över var han än är?
Kan du sitta hemma utan att vara svartsjuk när tiopoängare konstant gnider muttan och tuttarna mot honom?

Vet du något om honom förutom att han är skiiitbra på att spela?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

ja skicka bilden med en härlig liten hälsning 🙂

Vet du om man kan göra det på twitter? vad skulle man kunna säga.. typ "kommer du ihåg mig?" eller ngt? 🙂

Myksa:

Jag antar att du vet vem han är. Är han singel?
Annars är det väl bara att höra av sig och hoppas på det bästa. Allt på ett kort - höra av sig på twitter och påminna om du är via bilden.

Jag vet inte om han är singel, men jag tror det.. jag fick den vibben liksom. Han såg väldigt flörtig ut på scenen, och främst mot mig då (satt på första raden så han tittade mkt på mig)!

Myksa:

Men hur många musiker som åker runt och spelar tror du är trogna. Vill du vara ihop med någon som tjejerna kastar sig över var han än är?
Kan du sitta hemma utan att vara svartsjuk när tiopoängare konstant gnider muttan och tuttarna mot honom?

Han verkar helt ärligt inte vara sån.. men man vet ju aldrig..

Myksa:

Vet du något om honom förutom att han är skiiitbra på att spela?

nej, jag vet att han kommer från australien från början och bor i nashville nu![smile]


   
SvaraCitera

babybox:

Jag

babybox:

groupie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babybox:

(ostöttande o onödiga kommentarer undanbedes tack!)

...tack!


   
SvaraCitera

hur har du tänkt o dejta någon du tror komme från usa? rätt långt att åka för en dejt


   
SvaraCitera

Jag skulle vilja dejta Emma Stone, behöver också lite tips. [sad]


   
SvaraCitera

Pickaboo:

Jag skulle vilja dejta Emma Stone, behöver också lite tips. [sad]

Leta upp henne, ta en bild med henne o skicka på twitter


   
SvaraCitera