Aviseringar
Rensa alla

snygg rumpa när man rider?


Ämnesstartare

elverpigen:

är inget av det. :C

brukar du äta något direkt efter träning(ridning, varit i stallet)?


   
SvaraCitera

har även märkt att min mage var dösnygg för att jag red, nu ett och ett halvt år senare är den hemsk.


   
SvaraCitera

mocka bajs ger armmuskler


   
SvaraCitera

det är bra träning att rida, man får ont efteråt


   
SvaraCitera

[sad]

jag som var 100 på att det var oskar_det som hade skapat tråden


   
SvaraCitera

Chibibbi:

jag som var 100 på att det var oskar_det som hade skapat tråden

Tänkte precis samma sak. Han kommer säkert in här med sina expertkommentarer om ett litet tag ska du se [smile][y]


   
SvaraCitera

nubbie:

Tänkte precis samma sak. Han kommer säkert in här med sina expertkommentarer om ett litet tag ska du se

haha, would not suprise me [sad]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Man får feta lår.

neeh [no-no]


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Mitt tipps är att du rider samtidigt som du använder en shakeweight det är verkligen optimal träning sen efter måste du dricka en Gainomax annars är träningen bortkastad
: - )

bra tips ska tästa de


   
SvaraCitera

elverpigen:

:C

Jag har börjat drömma massa hästdrömmar, det är nog ditt fel tror jag. lol. Drömmer mig igenom hela ridlektioner, det är jättejobbigt [sad]

Dan_the_ironman:

neeh

Meh "ridbyxlår"-termen kommer ju från hästtjejer [blush]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Drömmer mig igenom hela ridlektioner, det är jättejobbigt [sad]

så vaknar du med träningsvärk? [sad]
Förlåt.


   
SvaraCitera

elverpigen:

så vaknar du med träningsvärk?

Ja, typ [sad] Fast mest stressad pga händer massa knasiga saker och sen lite sorg för att jag ej har möjlighet att rida för den ridläraren/på de hästarna [crazy] Drömde om en av mina gamla favorithästar (fast ok, tror han är död nu) fast han hade din hästs namn [crazy]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Meh "ridbyxlår"-termen kommer ju från hästtjejer

Men det stämmer åtminstone inte in på min erferenhet av ryttarlår [no-no]


   
SvaraCitera

Nintendo:

fast han hade din hästs namn

aaaaaw. Appropå min häst så måste jag nog åka till den nu innan folk börjar ringa mig och säga att jag är en dålig hästägare (inte frö att han tar nån skada av att gå i hagen och gnaga gräs liksom, men vissa tror ju hästar är gjorda av finaste kinesiskt porslin)


   
SvaraCitera

Tror att man behöver födas med snygg rumpa och inte att det är något som kan tränas upp.
däremot kan vissa som är tjocka i det området träna bort fett och upptäcka att de har snygg röv men sen får man tänka på att snygg röv enligt vems åsikt?
Ens egna? då blir det svårare för de flesta människor är rätt självkritiska, kan även slå tvärtom för vissa är extremt självgoda
Tjejers åsikt? dunno
Killars åsikt? väldigt lätt eftersom killar verkar svälja det mesta och anse det snyggt

Case closed


   
SvaraCitera