Aviseringar
Rensa alla

snygg tjej gillar mig-hjälp!


Ämnesstartare

tja, är snart 16 och har precis börjat gymnasiet. i min spanska klass så var det en tjej som ganska snabbt började gilla mig, jag svarade inte direkt på när hon började ragga och spelade lite svårfångad.jag var trevlig men inte så entusiastisk. Jag gjorde detta för innan har det aldrig funkat att vara intresserad. Dock gillar jag denna tjej, hon är trevlig, kul och snygg. Nu verkar det mer som att hon inte riktigt vågar snacka med mig för att jag inte var på i början. Så hur ska jag närma mig henne? fb, på riktigt, bjuda med henne nånstans etc [shake]


   
Citera

Nonchalerade du henne så får du faktiskt stå ditt kast. Det finns säkert många åtgärder du kan vidta för att få tillbaka hennes intresse. Använd hjärnan.

Lycka till.


   
SvaraCitera
Bakric

Gud har besvarat mina böner, men han tog tydligen fel person.... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack killar, det kommer Bakric, vi är i samma sits


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

några tjejer som fattar och har lite bra råd?


   
SvaraCitera
Bakric

FabianGuden:

vi är i samma sits

Du har iaf någon som är märkbart intresserad [no-no]


   
SvaraCitera

Klubba ner henne.


   
SvaraCitera

FabianGuden:

några tjejer som fattar och har lite bra råd?

Hon lär ju ha blivit lite stött när du dissade henne så du behöver visa att du verkligen är intresserad så kanske hon slappnar av. Tycker det verkar naturligt att bara adda henne på fb till att börja med?


   
SvaraCitera

Ta dig i kragen. Var ganska rakt på sak. Fråga henne om hon vill hitta på något med dig efter skolan. Kanske ta en fika. Spela tvspel eller så. Hon kommer uppskatta ditt initiativ.


   
SvaraCitera

Lyssna på denna tjej ovanför fast undvik tv-spel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schyst, har addat henne på fb, tack för hjälpen 🙂 ska börja snacka mer med henne.


   
SvaraCitera

Bra där! Och var nu inte rädd för att hälsa på henne IRL efter att ni snackat på fb, okej? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha nädå, är inte sån 🙂 tack


   
SvaraCitera

Jag skulle inte heller våga snacka med någon som inte verkade intresserad. Tycker du ska bjuda ut henne! haha låter lite vuxet, men det är fint!


   
SvaraCitera

Ta chansen, om hon nu har visat att hon tycker om dig, och du tycker om henne, så har du ju inte mycket att förlora. Sen så fattar jag att det inte helt lätt heller. Det kanske finns lite av den idéen om att vi killar är fett confident osv. Jag tror inte att jag kunde prata med en tjej ordentligt för än jag var 17-18 kanske. Fast om hon nu har tagit initiaviet att prata med dig, så är det ju upp till dig att ge en respons.


   
SvaraCitera