Aviseringar
Rensa alla

snygga naglar trots hästtjej


Ämnesstartare

jag har hemskt fula naglar som bara går av, skivar sig och går sönder på annat sätt. utbildar mig till målare, håller på mkt med hästar och hundar, har dessuton pga valpar inte möjlighet att sitta i en evighet o måla naglarna.. vad ska jag göra?! vill inte ha allt för långa naglar men lite långa ska dom ju va.. tips på nagellack och övriga medel?


   
Citera

​cudn't live without (den här årstiden iaf)


   
SvaraCitera

samma här, använder nagelstärkare men de ser för det mesta bara skabb ut [zzz]


   
SvaraCitera

ät bra
fila och klipp så de får bra form
tänk på att inte använda naglarna till allt i stallet, särskilt inte om du smort så naglarna är uppmjukade
pensla på lack lr nåt nån gång ibland. snabbtorkande är att föredra om du inte vill vänta en evighet på att naglarna ska torka


   
SvaraCitera

trodde tråden skulle handla om hästis på um ;S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rider själv typ varannan dag men lyckas ändå hålla mina naglar fina (och långa) [cute]
Bra tips med att alltid ha lack på, gör ju de hårdare. Stärkande är inte heller fel under lacket! [y]


   
SvaraCitera

Gör man en massa fysiskt arbete så kan man inte ha perfekta naglar, så är det bara.


   
SvaraCitera

McLuver:

önskade tråden skulle handla om hästis på um ;S

[smile]


   
SvaraCitera

hästpojken:

[smile]

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hm jag är hstchey. men jag får så ibkand som du har men beror inte på det utan ibland är de jättebra och starka helt enkelt.
men när det blir en sånn period så klipper jag alltid av där det delar sig/blir svagt så fort som möjlit, så nageln är hel. ibland kan det bli jättekort men då får det en chans att växa ut normal tillafall.och normal vill man ha bra
t.ex nu är en tumnagel jättetsrak och snygg formad, bra långt. de andra på den handen börjar bli bättre efter jag gjort som jag sa. på andra handen är tumnageln svagareoch de nadra naglarna med.

haha som o de var personer eller sker lösäässkifgyt[chocked]


   
SvaraCitera

skulle också vilja ha låånga naglar, men det funkar tyvärr inte när jag tränar [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

depend har ett s.k. mirakel-kitt, de är jättejätte bra för naglarna! mina naglar har blivit mkt bättre efter de!


   
SvaraCitera

aa samma här, asjobbigt, hatar när jag bryter en nagel[cry][blush]


   
SvaraCitera