Aviseringar
Rensa alla

snygga sjuttonåringar


Ämnesstartare

finns det? jag menar, det finns snygga 15-åringar och snygga 20-åringar, men 17-åringarna lyser ta mig fan med sin frånvaro, och jag tror inte att det är en ny grej heller. när jag tänker tillbaks på gymnasie och dylikt så kan jag bara konstatera att ja, det har nog alltid varit så. det är inte så att de nödvändigtvis är fula, bara inte snygga. jag vet inte om det har med hormoner eller stil att göra, men det är något med den åldern som verkar omöjliggöra ett attraktivt yttre. jag kan komma på ett par undantag genom åren, men de är fan inte många. finns väl hyfsat många som är rätt söta och så, men det är ju inte riktigt samma sak, och tror även att det dippar en del i genomsnittlig söthet i den åldern också.

vad tror ni? konspiration? någon väldigt rik person som paxat alla snygga 17-åringar till sitt privata harem, och släpper ut dem igen när de fyller 18? någon föklaring bör det finnas. spekulera gärna vilt.


   
Citera
Ämnesstartare

Leijonsparf: vad tror ni? konspiration? någon väldigt rik person som paxat alla snygga 17-åringar till sitt privata harem, och släpper ut dem igen när de fyller 18? någon föklaring bör det finnas. spekulera gärna vilt.

Jag tror att det är lite samma med snygga 23-åriga tjejor. Dom syns inte till någonstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns det.


   
SvaraCitera
reben

wtf jag var snyggast som 17 låtsas att jag fortf ser ut så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var ful när jag var 17
har ifs alltid varit ganska ful, men extra ful vid 17..


   
SvaraCitera

Det finns det absolut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Jag tror att det är lite samma med snygga 23-åriga tjejor. Dom syns inte till någonstans.

det stämmer absolut inte, finns gott om snygga sådana. grejen är ju den att folk är snyggare ju senare de peakar i snygghet, överlag, och det är fortfarande hyfsat många som peakar vid typ 23. de är inte lika snygga som de som peakar vid 30, men de är å andra sidan rätt få.

Hjärtlös:
det finns det.

reben:
wtf jag var snyggast som 17 låtsas att jag fortf ser ut så.

Olafskywalker:
Det finns det absolut!

wikipedian_protester.png


   
SvaraCitera
reben

Leijonsparf:

wikipedian_protester.png

?????

peakade 17 år o nu så går d bara utför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

världens snyggaste sjuttonåring är för snygg för att visas för er 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var snyggast vid 15-16, sen sket jag i de.. såg nästan inte jätteful ut då trots att jag är det. har blivvit typ lika oful igen. men fortfarande jätteful.
haha jätte negativ .............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pfew, iom att jag rätt nyligen fyllde arton borde det alltså bara bli bättre och bättre nu tills jag når den där peaken, trevlans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

?????

peakade 17 år o nu så går d bara utför

tänkte mer, vill ha belägg för att du
1, peakade då, och2, faktiskt var snygg då.
innan dess har inte uttalandet bevisat något.

Hjärtlös:
världens snyggaste sjuttonåring är för snygg för att visas för er 

typ som snömannen, menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

var snyggast vid 15-16, sen sket jag i de.. såg nästan inte jätteful ut då trots att jag är det. har blivvit typ lika oful igen. men fortfarande jätteful.
haha jätte negativ .............

du är snygg, men att du var fulare runt 17 stärker min tes. så det är bra.

nöbby:
Pfew, iom att jag rätt nyligen fyllde arton borde det alltså bara bli bättre och bättre nu tills jag når den där peaken, trevlans.

det beror helt på när du peakar, finns ju de som gör det i femtonårsåldern också. kul högstadietid, men det är typ det. tycker mig uppleva att snittet ligger runt 19-20, kanske lite mer.


   
SvaraCitera
reben

Leijonsparf: tänkte mer, vill ha belägg för att du
1, peakade då, och2, faktiskt var snygg då.
innan dess har inte uttalandet bevisat något.

e mkt äldre nu så kan ej bevisa de. men va fulare innan 17 o e fulare nu så :SS:S: men ja, inser att det inte är fakta. du får lita på mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

e mkt äldre nu så kan ej bevisa de. men va fulare innan 17 o e fulare nu så :SS:S: men ja, inser att det inte är fakta. du får lita på mig

fortfarande skeptisk.


   
SvaraCitera