Aviseringar
Rensa alla

snyggare kropp på en månad?


Ämnesstartare

tror ni att det finns en chans att man kan få magrutorna att synas lite på EN månad? jag menar då inte att jag behöver se riktigt vältränad ut men jag vill få bort lite av extrakilona som satt sig runt magen och på låren.

hårdträning är det ju som gäller då, då undrar jag hur jag ska träna? jag är inget vidare fan av att träna på gym egentligen, jag gillar bara inte miljön, inte heller att träna med massor andra samtidigt. att kunna göra det ensam är nog det som funkar bra för mig.

finns det då någonting som förbränner fett väldigt bra, och som man kan göra själv, hemma kanske? eller ute? är det löpning som gäller, motionscykla, träningsdvd:er, pilatesboll, övningar? osv.

självklart spelar ju även kosten en stor roll i det hela, men jag äter redan bra mat, så det enda jag undrar över är träningen. jag kan verkligen inte mycket om detta, jag är inte speciellt erfaren vad gäller träning och har endast prövat på att gymma några få gånger.

men jag är väldigt tacksam för svar iallafall, och om det ens är "möjligt" att jag skulle bli av med fett kring magen och låren på bara en månad, så att det verkligen syns?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

spring, cykla, ut och spela fotboll med polarna.. vad som helst, bara du rör dig! antar jag?:)

eller ta en lång promenad varje morgon innan frukost


   
SvaraCitera

endagitaget:

tror ni att det finns en chans att man kan få magrutorna att synas lite på EN månad?

Beror väl på hur grunden ser ut, men det ekar ändå ett nej i mitt bakhuvud.


   
SvaraCitera

promenader ger mer än man tror. sen kan du ju varva med lite jogging om du vill, det brukar jag göra [y] magrutor får du ju inte av det men situps funkar ju alltid, dock är det promenaderna/joggingen som kommer göra att fettet bränns[smile]


   
SvaraCitera

BRAK och löpning.

fast en månad är väldigt kort tid


   
SvaraCitera

alltså varför vill man ha magrutor:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

BRAK och löpning.

fast en månad är väldigt kort tid

Agree, det kan gå, men det kan kräva lite jävlar anama och det beror ju på hur många extra kilon det ligger på.

"I'm 18, do I have potential?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

0100:

spring, cykla, ut och spela fotboll med polarna.. vad som helst, bara du rör dig! antar jag?:)

eller ta en lång promenad varje morgon innan frukost

haha, jag rör mig redan. [smile] det där med lång promenad innan frukost har jag försökt med, men det funkar inte så bra. är jättetrött på morronen, men om det i längden verkligen gör skillnad så kanske jag borde börja med det.

enhimmelskdrog:

promenader ger mer än man tror. sen kan du ju varva med lite jogging om du vill, det brukar jag göra magrutor får du ju inte av det men situps funkar ju alltid, dock är det promenaderna/joggingen som kommer göra att fettet bränns

hur mycket promenader och hur långa är "lagom" då? och samma sak med situps? 🙂

OF 5:

fast en månad är väldigt kort tid

mjo, men tänkte om det kanske blir någon skillnad iallafall. :/

Chickfactor:

alltså varför vill man ha magrutor:S

tycker att det ser snyggt och fräscht ut.


   
SvaraCitera

endagitaget:

tror ni att det finns en chans att man kan få magrutorna att synas lite på EN månad? j

om du har lite muskler innan så definitivt 🙂

om du går ner några kilon, vilket man hinner på en månad, så kommer ju musklerna ssynas lite tydligeare[y] och gå ner i vikt gör du genom att äta mindre o röra på dig lite mer som du kanske vet[rolleyes]


   
SvaraCitera

ät dig riktigt fet så du får fettrutor,d går snabbare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

ät dig riktigt fet så du får fettrutor,d går snabbare.

fettrutor, det har jag redan! haha

addictive:

om du har lite muskler innan så definitivt 🙂

nja inte synliga, men alla har ju magmuskler egentligen "under fettet" eller vad man säger. [y] vill få dom att synas.

addictive:

och gå ner i vikt gör du genom att äta mindre o röra på dig lite mer som du kanske vet

buhu, äta mindre. 🙁 hur ska jag klara det? äter nyttigt nu iallafall men har ingen aning om hur mycket kalorier jag får i mig faktiskt. äter när jag är hungrig.


   
SvaraCitera

endagitaget:

nja inte synliga, men alla har ju magmuskler egentligen "under fettet" eller vad man säger. vill få dom att synas.

eh, nej. klart alla har muskler, men om du inte har tränat upp dom litegrann måste du bli vääääldigt smal för att de ska synas.

endagitaget:

buhu, äta mindre. 🙁 hur ska jag klara det? äter nyttigt nu iallafall men har ingen aning om hur mycket kalorier jag får i mig faktiskt. äter när jag är hungrig.

ok men då skulle jag köra på att träna lite styrketräning ett par gånger i veckan, tungt, för att få litemuskler o se bättre formad ut, och sen försöka gå promenader närhelst man ska nånstans, försöka gå lite extra liksom. och inte äta godis o skräp utan hålla mig till husmanskostför att gå ner i vikt[y]


   
SvaraCitera

endagitaget:

hur mycket promenader och hur långa är "lagom" då? och samma sak med situps? 🙂

vanliga promenader kan man ju försöka ta varje dag tycker jag, en timma eller så. sen kan man ju välja vissa dagar då man satsar mer på jogging, jag brukar försöka göra det på torsdagar och söndagar t.ex 🙂 och situps brukar jag inte göra, jag sa det mest för att det lät bra..[blush] så jag vet inte alls vad som är lagom när det gäller det 😮


   
SvaraCitera

träna magmuskler ca 300 dag i en månad


   
SvaraCitera

agne:

per dag


   
SvaraCitera