Aviseringar
Rensa alla

Snyggast i Paradise Hotel?


Tycker att alla ser bra ut, men är inte into tjejer, så väljer Calle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jorge var väl mest "min typ". obs utseendemässigt, har ingen aning om vem han är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Calle.  Har lite större mage än Saga men annars påminner våra underkroppar väldigt mkt om varandra. I övrigt så är hon väldigt söt så jag hade röstat på henne om man kunnat rösta på två. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Calle.  Har lite större mage än Saga men annars påminner våra underkroppar väldigt mkt om varandra. I övrigt så är hon väldigt söt så jag hade röstat på henne om man kunnat rösta på två. 

vette fan om man får det asså, du är ju jävligt underkropps biased isf juh


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

åh, har inte sett onsdagens avsnitt men nu fattar ju vem som åkte. åååååh. hur dum får en vara? Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

vette fan om man får det asså, du är ju jävligt underkropps biased isf juh

:/ sumpade alla chanser till att få bli PHdomare där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

:/ sumpade alla chanser till att få bli PHdomare där

det är förjävligt att man ska falla på att man har så jävla snygg underkropp :/ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

det är förjävligt att man ska falla på att man har så jävla snygg underkropp :/ 

ville ju bara få känna mig lite representerad i PH :((


   
SvaraCitera
höna

smail om jag måste välja. pga namnet. gillar namnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen av dem var direkt snygg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Har lite större mage än Saga men annars påminner våra underkroppar väldigt mkt om varandra.

Mycket glad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
smail om jag måste välja. pga namnet. gillar namnet.

tss, visst Rullar ögonen men i programmet säger de "smile", smail heter han Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
smail om jag måste välja. pga namnet. gillar namnet.

det är ju bara nån som stavat fel på snail :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejerna ser ut o ha så djävla jobbiga personligheter lol.. om man ba dömer efter utseende :S
typ sara känns som nån man träffar på krogen o typ bara vill ligga med o glömma, fast hon hade iofs inte tackat ja till mej. 

irriterar mig på hur kristian står på bildn

smail verkar inte ha nå snopp elr kanske de va kallt ute
men typ äcklas av hans.. sida..av magen omg va fan, ovanför midjan mot ryggen.. ser bläh ut. men ja tycker han ser trevlig ut och de känns lite som att han e frisör pga ler som dom gör när man kmr in! 

ok ylva ser faktkt ut o kunna va nån som e rolig o umgås med på fyllan kanske.. typ sitta o snacka skit.. men tror fan hon e asjobbig? 

calle ser för vanlig/normal ut för att de ska väckas nå intresse typ

jorge får mig ba o tänka på kioskägaren här nere.. mkt snäll o trevlig... de e säkert jorge oxo 
han har garanterat den mysigaste kroppen o ligga mot av killarna 

så ja säger FREDDIE Hjärta 
älskar namnet, älskar blicken även om det känns något inövat. Vilken framförande!! 
Känns typ asbög o typ assnäll o fin, fast han kan nog va en riktig djävla "bitch" ibland. men typ varm kille? 


   
SvaraCitera

Raggy Boy: Kristian

Han är min babe :3


   
SvaraCitera