Aviseringar
Rensa alla

Snyggaste örhängen till kille i rockband - alla råd mottages tacksamt


Ämnesstartare

Är en kille som sedan 6 år tillbaka lirar i ett rockband. Vi spelar 80% coverlåtar av gammal 60- 70- och 80-tals rock. Allt ifrån Stones, Hendrix, Led Zeppelin, Pink Floyd, Status Quo till Nirvana, Metallica och Rammstein. Själv lirar jag gitarr. Vår grupp har normalt sättningen gitarr, gitarr, bas och trummor men ibland har vi även keyboards och blås med. Är några år över 20 år fyllda kanske jag ska tillägga. Är yngst i gruppen. Vår publik består av blandad publik mellan 15 år upp till dryga 30 år. När vi spelar på rockfestivaler kan den ofta vara betydligt äldre.

Problemet är att jag ska köpa nya guldörhängen. Tänkte på detta forumet be om råd vilket jag skulle passa bäst i.  Glad   Har halvmörkt brunt hår (min ordinarie hårfärg). Lägger av naturliga orsaker inte upp någon ansiktsbild på mig själv. Däremot på de tre örhängen jag har varit och kollat på. Samtliga tre ligger i prisklassen 1.500 - 3.000 kronor.

obc003.jpg

obc002.jpg

obc001.jpg

Vilket tycker du är snyggast på en gitarrist som lirar gammal rock och bluesrock? Det får absolut INTE SE FJOLLIGT UT!!!

Alla råd och åsikter välkomnas!


   
Citera
Ämnesstartare

Alltså, det beror ju också på hurdan man passar i det. Men vikket jag tycker ser bäst ut från bilderna så är det: Första bilden, den sista var också go men inte lika charmig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konstig tråd

Dom första var snyggast men vet ej vilka som passar din stil bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske ska tillägga att jag enbart vill ha äkta guld. Plast och andra konstmaterial är inte riktigt min bag. Silver tål jag inte eller snarare silver blir svart på några dagar i kontakt med min hud.  Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd:
Konstig tråd

Dom första var snyggast men vet ej vilka som passar din stil bäst

Jag beklagar om den verkar lite "konstig".  Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tunnel (d.v.s. töjning) kring 20-30mm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får inte in någon bild av någon jävla anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tioteckenungefär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dra åt helvete då jävla pissum.


   
SvaraCitera

tycker de första är snyggast

dock tkr jag de är förjävliga att sätta i (har sådana själv)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Tunnel (d.v.s. töjning) kring 20-30mm.

Tyvärr är inte det min grej.  Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Obscured by Clouds: Tyvärr är inte det min grej. Cool

Det borde vara allas grej, ringar i öronen är skitfult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ha dom som du själv tycker är snyggast 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guldringar


   
SvaraCitera