Aviseringar
Rensa alla

Snyggaste spelet någonsin? (BF3)


TexN
 TexN
Ämnesstartare

Inte att ett spel blir bra på enbart grafik, fullt medveten om det.
Men det är sjukt hur tillbakadragna speltillverkarna har varit med utveckla grafiken.
CoD har väll använt samma motor på det senaste 4 spelen? som ex.

Iaf slå på 720/1080 med fullscreen o njut av det visuella.

Ljuset, ljudet, animationerna o grafiken.
Sick!


   
Citera
Ämnesetiketter

Mm, måste säga att det var väldigt bra. Trodde först att det var nån cinematic, men det var ingame. Tror dock man behöver en väldigt stark dator för att klara av just den där grafiken.


   
SvaraCitera

Vet inte, jag har svårt att avgöra vad av detta, crysis2 eller killzone3 som är snyggast. Typ


   
SvaraCitera

Budolicious:

crysis2

det man sett av videona så har jag inte direkt märkt någon större skillnad från 1.an [tard]

Budolicious:

killzone3

testade demot häromdagen, kändes nästan helt likadant förutom en enda liten detalj som inte har med grafiken att göra, dock visade den en finare del av grafiken en kort stund.

OnT: Battlefield såg rätt sjukt nice ut o.O har aldrig gillat det förut direkt.


   
SvaraCitera

Knarko:

testade demot häromdagen, kändes nästan helt likadant förutom en enda liten detalj som inte har med grafiken att göra

Likadant som vad? tvåan?

Gillade ettan mycket mer än tvåan, upplägget var mycket bättre med olika karaktärer och olika sätt att klara banorna på


   
SvaraCitera

Budolicious:

Likadant som vad? tvåan?

yes (spelade inte fps-spel på ps2 så hade ej spelat killzone där). rent grafikmässigt såg det nästan helt likadant ut. nu spelade jag iof co-op med brorsan så det kan ha påverkat en del 😛


   
SvaraCitera

Knarko:

nt grafikmässigt såg det nästan helt likadant ut.

Det är samma spelmotor så. Men de har utnyttjat den mer i vissa scener.


   
SvaraCitera
TexN
 TexN
Ämnesstartare

^ Har inte kollat så mycket in crysis 2, Men kan tänka mig att det blir som crysis fast snyggare. Alltså massvis med detaljer men STELT. Fast det kanske bara var jag som kände att crysis var rätt stelt?

Ljudet på BFBC2 har varit överlägset över alla spel som finns.
Ljudet lär vara ännu mer finslipat på BF3.
Animationerna kan man ju kolla hur bra det är på filmen, Tex när dom springer, eller hur soldaten landar o tar emot sig själv från porten/staketet, hukar sig.

Singelplayer är BF's svaga sida, Men jag tycker det ser rätt lovande ut. Då kan man ju tänka hur det är på multiplayer delen, där det är deras starka sida ^^

Men det är ju bara vänta o se =) Jag tror det här kan bli ett väldigt stort hit!


   
SvaraCitera

Blir till och köpa ny dator och Collectors Edition när BF3 släpps [bigcheers]


   
SvaraCitera

Längtar! [love]

Hoppas jag har råd med ett nytt grafikkort tills dess.. [wink]


   
SvaraCitera

Har inte blivit imponerad av grafik sedan half-life 2, tycker mest det ser tråkigare ut i moderna spel.


   
SvaraCitera

Finns inget som slår multiplayermoments i Battlefield.

När helikoptrar dundrar över huvudet och blir nerskjutna av stridsflygplan samtidigt som stridsvagnen bredvid dig exploderar av en rpg och din grupp blir flankerad och kulor som bara sprutar runt dig när du springer för skydd! Man skriker av panik och adrenalinet bara pumpar ut i ådrorna! [love]


   
SvaraCitera

Sjukt snyggt [tard][chocked]


   
SvaraCitera

Riktigt imponerande[chocked]


   
SvaraCitera

Oerhört snyggt. Call of Duty Modern Warfare verkar använda samma motor iallafall. Äckligt realistiskt... finns en sick bana där man ska skjuta ner allt och alla på en flygplats där man spelar infiltratör hos ryska natianalister eller dylikt. [chocked]


   
SvaraCitera