Aviseringar
Rensa alla

Snyggaste spelet någonsin? (BF3)


Eriken:

Call of Duty Modern Warfare verkar använda samma motor iallafall.

Wat.


   
SvaraCitera

indeed mkt snyggt. men tycker att vi har kommit så långt i grafikutvecklingen att nyare och mer fotorealistisk grafik har slutat imponera på mig. och om vi bara pratar grfik så spelar jag hellre ett spel som är snyggt rent estetiskt ist för realistiskt etc. men de kanske bara är jag: p


   
SvaraCitera

crysis 2, på ps3 ser det värdelöst ut (Killzone 3 snyggast på ps3) men på PC sopar det golvet. Det bästa jag sett hittills, med råge...


   
SvaraCitera

TexN:

Ljuset, ljudet, animationerna o grafiken.

I came.


   
SvaraCitera

Eriken:

Call of Duty Modern Warfare verkar använda samma motor iallafall.

Image


   
SvaraCitera

TexN:

^ Har inte kollat så mycket in crysis 2, Men kan tänka mig att det blir som crysis fast snyggare.

Gillade crysis enormt, fridfulla skogar med tropiskt klimat.. Men nu? NYC!? USCH!

Jag har endast spelat en liten del av spelet så jag kan inte uttala mig om det i helhet.. Men vad jag har förstått så utspelar det sig inte längre i några skogar alls!? [mad]


   
SvaraCitera
TexN
 TexN
Ämnesstartare

S3ON:

Gillade crysis enormt, fridfulla skogar med tropiskt klimat.. Men nu? NYC!? USCH!

Jag har endast spelat en liten del av spelet så jag kan inte uttala mig om det i helhet.. Men vad jag har förstått så utspelar det sig inte längre i några skogar alls!?

Jajuste, var så länge sen jag spela så nästan glömt bort varför jag gillade 1an - och det var pga det du sa, miljön!

Far cry 1 när det var nytt var ju nästan orgasm!

Ny video har kommit upp om BF3!


   
SvaraCitera