Aviseringar
Rensa alla

Snyggg vakt


Helloo allesammaan.
Nattklubben dit jag brukar gå har en skitsnygg vakt som jag är heltänd på..problemet är bara att jag verkligen suger på att ragga, och det är ju inte det lättaste att ragga på en vakt heller.. Nån som har några tips vad jag kan säga till honom eller göra eller nåt? Skulle verkligen hjälpa mej på traven!!:)


   
Citera
Ämnesstartare

Hej.


   
SvaraCitera

"Ska du inte visitera mej lite[wink][wink][wink][wink][wink]"


   
SvaraCitera

vill du bara knulla lr vill du ha honom? om du vill knulla skall du bara ge honom ditt nummer och säg, sig när du har slutat.


   
SvaraCitera

kebu12:

"Ska du inte visitera mej lite"

hahah den va bra;)

sockerdricka:

vill du bara knulla lr vill du ha honom? om du vill knulla skall du bara ge honom ditt nummer och säg, sig när du har slutat.

mjoo det är nog mer än knull, jag skulle nog vela ha honom på riktigt! fast jag känner ju honom inte direkt så ja vet ju inte direkt hur han är endå..men snygg som fan iaf!


   
SvaraCitera

Panini:

mjoo det är nog mer än knull, jag skulle nog vela ha honom på riktigt! fast jag känner ju honom inte direkt så ja vet ju inte direkt hur han är endå..men snygg som fan iaf!

okej. men ge honom ditt nummer på en lapp när du går in typ. så om han tycker att du e het ringer han antagligen.. men var inte så jävla klängig och full-jobbig. det är nog en del tjejer som har snackat med honom och för att ta dig seriöst kan du inte bara fråga om ni skall ses. utan när du går in ser du sexig ut och bara ger honom lappen med numret. det hade jag uppskattat iaf


   
SvaraCitera

Okii, nää jag har tänkt på det också..vakterna där har antagligen fått nog av fulla jobbiga typer! så ja ska vara lite mer nykter;) okej tack för tipset, det låter som en bra idee den kan nog funka! får hoppas på det..:)


   
SvaraCitera

Panini:

hahah den va bra;)

brukar köra den själv på vakter[blush]

Panini:

fast jag känner ju honom inte direkt så ja vet ju inte direkt hur han är endå..men snygg som fan iaf!

[smile]


   
SvaraCitera

kebu12:

brukar köra den själv på vakter

najs;) brukar det fungera?


   
SvaraCitera

Panini:

najs;) brukar det fungera?

nä, tror de funkar bättre som tjej[n]


   
SvaraCitera

kebu12:

nä, tror de funkar bättre som tjej

jasså du var kille;)


   
SvaraCitera

alla vakter här är bara jättestora och tjocka[sad]


   
SvaraCitera

Panini:

jasså du var kille;)

[blush]


   
SvaraCitera

postis_per:

alla vakter här är bara jättestora och tjocka[sad]

buhuu![cry]


   
SvaraCitera

postis_per:

alla vakter här är bara jättestora och tjocka

nämen! trist för er!:/ här finns faktist rätt många som inte är direkt fula..:>


   
SvaraCitera