Aviseringar
Rensa alla

snyggt/fult


Ämnesstartare

Vad tycker du är snyggt på killar respektive tjejer i klädväg och frisyr?
jag tycker...

För killar

fult: fjortis- style med missbruk av wax, gangsta häng med XXXL brallor, noppat ögonbryn rakt över a la gangsta, rakad skalle, fjällräven jacka.

snyggt: indie stil, lockigt hår, rock liknande jacka,

för tjejer

fult: sönder blonderat hår, way to much smink, mjukisbrallor, vita jeans, hår som är färgat i crazy färger med rejäl utväxt.

snyggt: hår uppsatt i en bulle mitt på huvudet, converse, page, chinos.

[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Svårt att säga, men jag gillar det mesta sålänge det är inte är för mycket smink och bimboaktigt. Svart är dock oftast snyggt.


   
SvaraCitera

Myrkrig:

hår uppsatt i en bulle mitt på huvudet

:S


   
SvaraCitera

Myrkrig:

lockigt hår, rock liknande jacka,

[cool]

Särskrivningar är dock inte lika snyggt.


   
SvaraCitera

Sleazetroll-grabar är så sjukt snygga så det finns inte!
Går dock inte att förklara hur de ser ut.


   
SvaraCitera

Myrkrig:

fjortis- style med missbruk av wax

Jag tycker "fjortisar" kan vara rätt söta/snygga på ett valpigt sätt. Det är bara översittarstil att klaga på fjortisar, ett billigt sätt att framhäva sig själv.

Däremot är ju Indiestilen det mest märkeshysteriska och mainstrem jag kan tänka mig. Attack of the Clones.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Särskrivningar är dock inte lika snyggt.

Språkpoliser får ligga 30% mindre än övriga människor. Det är vetenskapligt bevisat [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Däremot är ju Indiestilen det mest märkeshysteriska och mainstrem jag kan tänka mig. Attack of the Clones.

Kanske, men den är snygg[rolleyes]


   
SvaraCitera

Roll on:

:S

Lykke Li


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Lykke Li

Hepp.


   
SvaraCitera

Myrkrig:

Språkpoliser får ligga 30% mindre än övriga människor. Det är vetenskapligt bevisat [smile]

Nepp.


   
SvaraCitera

Killar:
Fult - gangstaaahhstyle, brat-igt, fett hår med 100 kilo hårgelé, utsvängda byxor ([mad]), keps, jättestora sneakers, läderkläder, smycken (piercing kan vara ok), folk som har samma tröja i flera uppsättningar och använder den varje dag, de som har häng på badbrallor eller snowboardbyxor

Snyggt - färger, de som vågar lite mer, stuprör, t-shirts, halsdukar, tryck, piercing, tjocktröjor [y]

Tjejer:
Fult - Massa lager smink, mascaraklumpar, tights tillsammans med kort tröja, för mycket urringning, ganstahhhstyle, fjortisar, folk som inte har BH, svettfläckar

Snyggt - sjalar, linnen, stuprör, lockigt hår och massa mer


   
SvaraCitera

Jag får väl välja ut bilder på kändisar, lättast att hitta.

Killar: Indie-stil. Mycket hängslen, jeans, halsdukar, hattar, glasögon. Mycket musik, gärna med en gitarr på ryggen och en cigg i mungipan. (Mycket randigt)

Image

Image

Image

Image

Tjejer: Har ingen speciell fetish-stil på tjejer, det ska bara vara lite galet och skabbigt. Gärna lite secondhand-stil, koftor, lager på lager, klänningar, rufsigt hår.

Image

Image

Image

Image

Image


   
SvaraCitera

Allt som är tråkigt är fult.


   
SvaraCitera

mkt idomin, det är najst


   
SvaraCitera