Aviseringar
Rensa alla

snyggt/fult


Jag bryr mig inte nämnvärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

de som har häng på badbrallor

Också har de kalsonger under! Vad är grejen? Usch, jag avskyr det.

Edit: Okej, det skulle vara värre om inte hade kalsonger under när de har häng. Skippa hänget bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trasigajeans:

! Vad är grejen?

asnajs, då kan man bajsa o sen vänta på rätt läge att släppa ut det i poolen [badgrin]


   
SvaraCitera

Killar - fint:
DREADS [love] skinheads, punks, metalboys, grungeboys - det sammanfattar allt.

FULT: Stekarstilen...Uääsch.. Fjortiskillar, allt som är "prydligt och välvårdat", den där frisyren med ngn jävla minituppkam som alla fjortiskillar hade förut.

Tjejer - fint:
Min klädstil [tard]

FULT: fjortisjävlar (svart runt ögonen, bruna kinder & VITA läppar), modemedvetna jävlar, märkeskläder & annat snobbigt, feta solglasögon, fransk manikyr, människor som visar stringtrosorna är inget annat än äckliga.

Tack & hej [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Allt som är tråkigt är fult.

Agreed! Jag kan nästan bli arg ibland när jag ser människor som egentligen skulle kunna vara skitsnygga, men som blir jättefula på grund av att de ser så tråkiga ut [sad]


   
SvaraCitera

Såna där skinnrockar som inte är skinn utan en glansig, plastliknande imitation. Så fantastiskt fult.


   
SvaraCitera

(snott lite från andra + lagt till)

Killar:
Fult - "Gangztastyle", Brat, Fett hår med 100 kilo hårgelé, keps, läderkläder, folk som har samma tröja i flera uppsättningar och använder den varje dag, överdrivet häng, cowboyboots, megastora eyebrowz eller unibrow, transor, svettfläckar

Snyggt - stuprör, svarta kläder, sminkad (dvs foundation t.ex, inte överdrivet med kajal och sånt), piercings, tatueringar, mössa, snelugg, converse, dreads, punkstil,

Tjejer:
Fult - foundationkaka i ansiktet, klumpmascara, tights tillsammans med kort tröja, stövlar, över-plastikopererad typ som pamela anderson, fjortisar, jätteuppklippt hår, orange hy av BUS, idomin, tråkig modestil (alltid det senaste), stringtrosor, goth/svartrock (långa kjolar, korsetttoppar)

Snyggt - linnen, stuprör, lockigt hår, stort hår, långt hår, hotpants/minishorts, högklackat, rött läppstift

[cool]


   
SvaraCitera

Trasigajeans:

Också har de kalsonger under! Vad är grejen? Usch, jag avskyr det.

Jaa [surprised] Fattar det inte


   
SvaraCitera

Melinka:

FULT: Stekarstilen...Uääsch.. Fjortiskillar, allt som är "prydligt och välvårdat", den där frisyren med ngn jävla minituppkam som alla fjortiskillar hade förut.

Du är en väldigt vettig kvinna.


   
SvaraCitera

misfits:

Agreed! Jag kan nästan bli arg ibland när jag ser människor som egentligen skulle kunna vara skitsnygga, men som blir jättefula på grund av att de ser så tråkiga ut [sad]

Eller hur 🙁


   
SvaraCitera

Trasigajeans:

Vad är grejen? Usch, jag avskyr det.

När man går upp ur vattnet så blir badbyxorna fastklistrade vid kroppen, och man ser konturerna av kuken, det är idiotiskt pinsamt.

Blir inte samma grej om man har kalsonger under [party]


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Allt som är tråkigt är fult.

säger som blodådra hon verkar ha koll.

Manlig förebild är forrest kline och han den där grymroligperson[blush]

Image

fina kvinnor[blush]


   
SvaraCitera

majkie2:

Du är en väldigt vettig kvinna.

Thanx man [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på killar....fult:
Stek/fjortisstil, Mjukisbyxor istoppade i Intersportstrumpor , överdrivet med stylingprodukter i håret,överdrivet med häng, -ha räva kvar i byxorna pojkar [cute]- Byxor istoppade i strumpor över huvud taget [crazy]

snyggt:
Färger, halsdukar,hängslen, halvlångt hår. hmmf

på tjejer....fult:
orangea, sönderblonderade idominbrudar [cry]

snyggt:
stort lockigt mörkt hår, och puffigt rött! tjejer i kjol och knästrumpor<3, spets och annat gull är också fint [love]
naturlig sminkning [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Killar:

Fult,
Långt, flottigt hår då det verkligen syns hur flottigt det är, alldeles för stora och hängiga brallor etc. Alldeles för stora kläder överhuvud...
Och så när tröjan är instoppad i byxorna. Speciellt om personen har en väldigt existerande mage. Sen är det hemskt få som jag sett som verkligen passat i näst intill helrakad frisyr, då det bara syns lite stubb.
etc etc

Snyggt,
Långt, smålockigt hår. Åtminstone på de som passar i det, vilket troligtvis är ganska många. Och så inte alltför åtsittande jeans, men ändå så pass så man ser att personens rumpa existerar lite.
Svarta tröjor, enfärgade eller med tryck på.
Svarta jackor.
etc etc

Tjejer:

Fult,
Vita, åtsittande byxor som inte är jeans. Flottigt hår, magtröjor. Gillar inte stuprörsjeans så mycket heller. Möjligtvis med stövlar eller kängor över.

Snyggt,
Urringat, för att vara helt seriös. Korsetter. Jeansshorts.


   
SvaraCitera