Aviseringar
Rensa alla

Soc? Utredning? Skola? Bup? - HJÄLP?!


Ämnesstartare

BleedingLovex:

been there done that, so.. kill yourself

How come you're still alive?


   
SvaraCitera
Gifted

wanttobe:

- Mycket bra förslag!

[y] Tja, jag ÄR ju faktiskt mycket intelligent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Tja, jag ÄR ju faktiskt mycket intelligent.

- Haha, lite skryt där va? (; hehe. vad är ditt IQ (; mitt är 118 XD


   
SvaraCitera
Gifted

wanttobe:

- Haha, lite skryt där va? (; hehe. vad är ditt IQ (; mitt är 118 XD

Något över 135...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Något över 135...

- Okej, då är du smartare.. men du ligger lite mer än ett par år före, om man nu kan skylla på det [cute]


   
SvaraCitera

wanttobe:

How come you're still alive?

jag återuppstod för jag är gud


   
SvaraCitera
Gifted

wanttobe:

. men du ligger lite mer än ett par år före, om man nu kan skylla på de

Hur har du mätt din iq? ens iq skall vara nästan konstant under ens liv sägs det, och testet skall ta hänsyn till ålder (vilket det jag gjorde tog).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BleedingLovex:

jag återuppstod för jag är gud

- Ska du försöka spela rolig lr något.. så kan jag tala om att det inte funkar alls [confused]

Gifted:

Hur har du mätt din iq? ens iq skall vara nästan konstant under ens liv sägs det, och testet skall ta hänsyn till ålder (vilket det jag gjorde tog).

- Jag har kanske inte mätt den på det seriösaste,men jag testade på vanlig sida på internet där det var till alla olika åldrar..


   
SvaraCitera

wanttobe:

- Ska du försöka spela rolig lr något.. så kan jag tala om att det inte funkar alls [confused]

jag vet, är bara less på massa sånt här tjavs


   
SvaraCitera
Gifted

wanttobe:

- Jag har kanske inte mätt den på det seriösaste,men jag testade på vanlig sida på internet där det var till alla olika åldrar..

Eh... De är ju helt opålitliga! De flesta brukar visa jättehöga resultat, (jag har inte stött på någon som inte haft långt över medel på dessa), och oftast kan man beställa ett "certfikat" för att visa hur hög "iq" man har...

Nej, tacka vet jag http://en.wikipedia.org/wiki/Raven%27s_Progressive_Matrices


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BleedingLovex:

jag vet, är bara less på massa sånt här tjavs

- Okej? Varför är du ens här inne&skriver då.. det är inte så att någon tvingar dig?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Eh... De är ju helt opålitliga! De flesta brukar visa jättehöga resultat, (jag har inte stött på någon som inte haft långt över medel på dessa),

Jag har hög IQ , det vet jag redan. Jag är mycket duktigare i matte och så, får göra test från gymnasiet, och ska kanske tävla i pythogras tävling i sverige (: , så underskatta mig inte -.-


   
SvaraCitera
Gifted

wanttobe:

Jag är mycket duktigare i matte och så, får göra test från gymnasiet, och ska kanske tävla i pythogras tävling i sverige (: , så underskatta mig inte -.-

Ah, det gör jag inte, men jag har stött på så enorm många som gjort något skumt test på nätet, bara. Går du i högstadiet? Du är inte med i Högstadiets Matematiktävling?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Ah, det gör jag inte, men jag har stött på så enorm många som gjort något skumt test på nätet, bara. Går du i högstadiet? Du är inte med i Högstadiets Matematiktävling?

Nej, eller jo. Jag går på högstadiet men jag är med i gymnasiets matte tävling..


   
SvaraCitera
Gifted

wanttobe:

Jag går på högstadiet men jag är med i gymnasiets matte tävling..

Ah, ok. Skolornas matematiktävling, aka SMT?


   
SvaraCitera