Aviseringar
Rensa alla

Sockor eller sockar ???


Ämnesstartare

Om det bara fanns nåt sätt att få andra att fatta det, kanske kan gå till UN...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

fuck alla med andra åsikter än mig! Rodnar de borde inte få ha det

mr "jag kan det här med språket" och så säger du sockar... säger du tröjar, rockar, apar, kolar, kritar också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.:

mr "jag kan det här med språket" och så säger du sockar... säger du tröjar, rockar, apar, kolar, kritar också?

:3 vet du jag tänkte säga något sånt först, men insåg snabbt hur efterbliven jag hade låtit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

:3 vet du jag tänkte säga något sånt först, men insåg snabbt hur efterbliven jag hade låtit

hehe

dum jag är som skrev rockar eftersom det finns... menade rockor fast med a... kanske framgick


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas: annat

socker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä fyfan, kan inte hålla uppe den här fasaden längre. "Ett par sockar" säger man ju. Fan ta mig!


   
SvaraCitera

"När klass 5A egentligen skulle ha matte men hela lektionen gick åt att prata om det heter sockar eller sockor. Fröken tyckte det va lite kul att gå utanför boxen på vad en mattelektion ska vara så hon lät det pågå."

"Nu lär jag barnen att allt är möjligt tänkte hon.... och kände att hon va en genuint bra människa"


   
SvaraCitera

"Minns ni vår fröken i femman eller? Hon va så skön! Minns när vi satt en hel mattelektion och pratade som strumpor eller? hahhahaha så jävla konstigt... vilka minnen"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.:

hehe

dum jag är som skrev rockar eftersom det finns... menade rockor fast med a... kanske framgick

Skadeglädje precis därför!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SockARRR


   
SvaraCitera
Exner

Flera socks


   
SvaraCitera

Sockor är grammatiskt rätt, men jag säger "sockar". Kanske är bonnig  Party


   
SvaraCitera
Smilen

Sockor heter det inte, möjligtvis i mongovärlden. Sockar såklart. 


   
SvaraCitera