Aviseringar
Rensa alla

Söderfrilla/Oskar Linnros-frisyr


Ämnesstartare

alltså, när någon använder termen "oskar linnros-frisyr" eller "söderfrilla", förstår du vad det är för hårfrisyr de menar?

vill se hur väl spridit detta begrepp är.


   
Citera
Ämnesstartare

Dräparen:

Ja - bor i stockholm (Du röstade på detta alternativ)

att räkna söderfrillor på götgatan är typ som att försöka räkna alla stjärnor på himlen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

Nej - bor ej i stockholm (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

Ja - bor i stockholm (Du röstade på detta alternativ)

ja, inte oskar linnros frisyr men när du sa söderfrilla fattade jag. sedan la jag i mina tankar på den frisyren på oskar o kände att det skulle matcha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

Nej - bor ej i stockholm (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

Nej - bor ej i stockholm (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

Ja - bor i stockholm (Du röstade på detta alternativ)

fyfan[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

Ja - bor i stockholm (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Skulle inte förstått "söderfrilla", förstår "Oskar Linnros-frilla" p.g.a. har sett Oskar Linnros + är ej fullkomligt förtappad.


   
SvaraCitera

Dräparen:

Ja - bor ej i stockholm (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

har sett Oskar Linnros + är ej fullkomligt förtappad.

Har ej sett honom (har ingen aning om vem det är), betyder det att jag är förtappad? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Har ej sett honom (har ingen aning om vem det är), betyder det att jag är förtappad? [sad]

det betyder att du bor på landet typ [confused] eller bara har tur, hade gärna varit i din situation.


   
SvaraCitera

Jag brukar referera till vad jag tror är denna frisyren du syftar på som "hitlerjugendhipsterfrisyr". Eller "arisk makt-hipster-frisyren". Låter det vettigt, eller tänker jag egentligen sannolikt på en annan frisyr nu.

Nintendo:

Har ej sett honom (har ingen aning om vem det är), betyder det att jag är förtappad?

Nej. [cute]


   
SvaraCitera

det är så tramsigt hur alla ser lika dana ut :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Jag brukar referera till vad jag tror är denna frisyren du syftar på som "hitlerjugendhipsterfrisyr". Eller "arisk makt-hipster-frisyren". Låter det vettigt, eller tänker jag egentligen sannolikt på en annan frisyr nu.

tror vi tänker på samma, i och med att du använder naziord och hipster, då frisyren är både hipster men andas extrema högerideal.


   
SvaraCitera