Aviseringar
Rensa alla

Södertälje - Ville ansvariga verkligen ha det så här?


Ämnesstartare

Teal Crab:

Kul teori, men vad skulle motivet vara för att moarbeta befolkningen i sitt eget land och därigenom även sig själv? Kul att du tror dig vara överlägsen mig med endast ett par år i ålder som grund.

Kul att du bara kan klippa ut det lilla du har något att argumentera emot. Hur som helst är det inte en självklarhet att alla tycker att svenskhet är något bra, det är bara att kolla på Mona Muslim så har du ett klockrent exempel.

"Söker Erik och Ahmet ett jobb, så ska Ahmet ha det"

Teal Crab:

Du kanske skulle ta åt dig av andra nyheter än de som publiseras på info14?

Det är du som är lättlurad och hjärntvättad snarare än jag som är trångsynt. Jag länkar till flera olika tidningar, men du har inte förmågan att se heller och det kan man inte begära av en sån som dig.

Teal Crab:

Du borde lära dig att vara mindre trångsynt och mer kritisk mot vad dina nazistvänner lurar i dig.

Jag har det i en video.. Förmodligen SCB eller BRÅ som gjort undersökningen. Ska leta lite under kvällen så får vi se. Jag vet att jag har rätt..

Teal Crab:

Du borde lära dig att vara mindre trångsynt och mer kritisk mot vad dina nazistvänner lurar i dig.

Kom ut i verkligheten du istället för att sitta i din lilla by utan verklighetsförankring.

Teal Crab:

Men i sinom tid kommer kvinnors rättigheter även att sprida sig i takt med att folk utbildar sig och allmän läskunning het sprids, etc.

Dom kan få våldta din mamma, din syster och din flickvän. Men mina ska inte drabbas av såna svin som dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grön och Vit:

Ville ansvariga verkligen ha det så här?

Nej. Kanske dags att tvinga överklassen att vara med och betala, varför ska alla flyktingar trängas i Södertälje medan ex. Lidingö, Danderyd, Vellinge etc. inte tar emot några alls?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KarlMarx:

varför ska alla flyktingar trängas i Södertälje medan ex. Lidingö, Danderyd, Vellinge etc. inte tar emot några alls?

För att dom inte vill alternativt tycker att dom har tagit emot tillräckligt många. För att dom antagligen inte vill bli som Södertälje och Rosengård m.fl.

KarlMarx:

Nej. Kanske dags att tvinga överklassen att vara med och betala

Om någon kan betala invandrarnas resa hem vore det bästa.


   
SvaraCitera

Grön och Vit:

invandrarnas resa hem

gratis kollektivtrafik i södertälje![party]
ditt första bra förslag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KarlMarx:

Nej. Kanske dags att tvinga överklassen att vara med och betala


   
SvaraCitera

Men bestäm dig, vill du att invandrare sak samlas i getton elelr vara utspridda överallt?


   
SvaraCitera

Grön och Vit:

flera olika tidningar

nd info-fjortis [rolleyes]

Grön och Vit:

undersökningen

Troligen syftar du påundersökningen som säger att invandrare är överrepresenterade i våldsbrott. den artikeln säger inget om deras ekonomiska status. Ser du på statistik kommer du också att se att invandrare är ännu mer överrepresenterade när det gäller trångboddhet och arbetslöshet. Ser du mönstret?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

nd info-fjortis

Är du blind? SVD, aftonbladet osv..

Teal Crab:

Troligen syftar du påundersökningen som säger att invandrare är överrepresenterade i våldsbrott.

Nej, det är en helt annan jag syftar på, tro inte att du vet så jävla mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Men bestäm dig, vill du att invandrare sak samlas i getton elelr vara utspridda överallt?

Jag har aldrig velat ha dom i Sverige öht, vet inte vad du syftar på.


   
SvaraCitera

Grön och Vit:

Är du blind? SVD, aftonbladet osv..

mest att du tar med propagandaspridande hemsidor överhuvud taget.

Grön och Vit:

syftar på

Då har du fel.

Grön och Vit:

tro inte att du vet

Jo.

Faktum kvarstår dock att kriminalitet och kultur inte har med varandra att gära.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teal Crab:

Då har du fel.

Nej.

Teal Crab:

Faktum kvarstår dock att kriminalitet och kultur inte har med varandra att gära.

Jo, bland annat kultur.


   
SvaraCitera

Grön och Vit:

Jag har aldrig velat ha dom i Sverige öht, vet inte vad du syftar på.

Mjo men ja menar, om du fick välja bland de två alternativen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Mjo men ja menar, om du fick välja bland de två alternativen.

Dom ska ha ett eget land. I värsta fall kan dom få Skåne om vi skär loss skiten från Sverige eller bygger en mur.


   
SvaraCitera

Grön och Vit:

Jo, bland annat kultur.

De enda kulturerna jag kan komma på så uppmuntrar våld är nazister och autonoma. Uppdatera mig?

föv, subkulturer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grön och Vit:

-Rena plundringar av butiken har förekommit, 15 ungdomar kommer in och fyller sina bagar med varor helt respektlöst och lämnar butiken. Kassörskorna hotas om de säger till."

Hahahaha! [bigsmile] Fan vad sköna ungar! [y]


   
SvaraCitera