Aviseringar
Rensa alla

Sök INTE Till denna gymnasium !!!


Ämnesstartare

Vittra på Södermalm. Det är så mycket dåligt med den att jag inte vet ens vart man ska börja!

Jag och VÄLDIGT många andra som går på Vittra gymnasium i Södermalm känner oss rätt så lurade. Det känns som att man har blivit manipulerad för att gå där. Efter att man har gått där en månad så vill de flesta byta skola men då skrämmer dom en genom att säga att det inte är möjligt eftersom att deras lärnings system ser annorlunda ut och då kommer man hamna efter om man byter..

Skolmaten är förfärlig! i början har de väldigt god mat för att locka de nya eleverna men sen så börjar de med äckliga korvgrytor och annat som inte många gillar.(fråga ettorna som började detta år, de har redan börjat klaga)

Väldigt många är missnöjda!

Dessutom är rektorn sjukt dålig och hotar fritt fram elever med avstängning utan att ha riktigt bra anledning. Man får ingen bra känsla av att va i denna skolan, om jag inte hade mina vänner så skulle jag aldrig gått kvar där. Jag och de flesta som går där ångrar att man har börjat där.

Gör er själva en tjänst och sök INTE till denna skolan.


   
Citera
Ämnesstartare

Jag ska ändå bara söka till pokemon... :'/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

Jag ska ändå bara söka till pokemon... :'/

POKEMON [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lovar att inte söka dit.
Tummis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe låter som vittraskolan jag gick på i mellanstadiet. Nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så va min skola med, gick ej på vittra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar dessa jävla privata skolor!

Antar att denna är en sådan.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hatar dessa jävla privata skolor!

Antar att denna är en sådan.. [cute]


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

Så kontentan är att du INTE rekommenderar din skola p.g.a maten?

Grattis. Kvar att välja på finns, hmm, låt se, INGENTING.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bomba skiten[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

Jag ska ändå bara söka till pokemon... :'/

naaw vad du e söööttt[love][love] älskar din avatar passar skit bra till namnet[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men Vittraskolorna är kända sedan länge som några av de sämre skolorna i Storstockholm. Det kan väl inte vara någon överraskning att den var dålig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kill the kids in school!


   
SvaraCitera

Semi:

Kill the kids in school!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEJ, JAG ÄLSKAR DIG FÖR INGEN FÖRSTÅR NÅGONSIN NÄR JAG REFERERAR TILL OBSKYRA CRACK-LÅTAR. PUSS OCH KRAM.

See a frown, turn that cross upside down. Grab a gun, baseball bat and lets go to fucking town!


   
SvaraCitera