Aviseringar
Rensa alla

Sök INTE Till denna gymnasium !!!


Semi:

HEJ, JAG ÄLSKAR DIG FÖR INGEN FÖRSTÅR NÅGONSIN NÄR JAG REFERERAR TILL OBSKYRA CRACK-LÅTAR. PUSS OCH KRAM.

[surprised] är du seriös nu, knullar jag dig så fort jag får tillfälle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ajyprah:

[surprised] är du seriös nu

Kollade din profil också, jag har den låten du har där som ringsignal.

Vi kommer nog komma bra överens.

Pepp på SFHs nya EP som släpps om typ en månad yo!


   
SvaraCitera

Semi:

Kollade din profil också, jag har den låten du har där som ringsignal.

mwihihi jag har Stop the insanity

Semi:

Pepp på SFHs nya EP som släpps om typ en månad yo!

Har endast hört den senaste from the dumpster to the grave. Må säga att jag är för fast vid nico de gaillo och är fortfarande sur över att hon slutade. Men jag kommer att gilla den nya vokalisten tids nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ajyprah:

mwihihi jag har Stop the insanity

Det enda viktiga är ju att det börjar våldsamt så båda funkar.

ajyprah:

Har endast hört den senaste from the dumpster to the grave.

Ana Ng, Honey I shrunk the cops och Drowning out another year på den är rätt goa.

ajyprah:

Må säga att jag är för fast vid nico de gaillo och är fortfarande sur över att hon slutade.

Så är det när man är heroinmissbrukare.

ajyprah:

Men jag kommer att gilla den nya vokalisten tids nog.

Hon är ju knappt med på den nya för att Nicos delar var alla inspelade redan och de har ju någon av brudarna från Blackbird Raum i Ana Ng som sångare har jag för mig. Dock är hon rätt go hon också, är hon som gör nästan allt i Death is never out of fashion.


   
SvaraCitera

Semi:

Så är det när man är heroinmissbrukare.

Nico? Men det borde inte vara något problem anser jag. Crack själv har ju knappt kunnat stå upp ordentligt på scenen för att han varit för packad, så lite tyngre droger hindrar dem ju inte från att vara the awesomeness.

Semi:

Hon är ju knappt med på den nya för att Nicos delar var alla inspelade redan och de har ju någon av brudarna från Blackbird Raum i Ana Ng som sångare har jag för mig. Dock är hon rätt go hon också, är hon som gör nästan allt i Death is never out of fashion.

So you say? För jag kunde inte urskilja nicos röst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ajyprah:

Nico?

Hon är på rehab, det är därför hon inte är med.

ajyprah:

Crack själv har ju knappt kunnat stå upp ordentligt på scenen för att han varit för packad, så lite tyngre droger hindrar dem ju inte från att vara the awesomeness.

Men Stza är av en egen sort, han är inte som andra.

ajyprah:

So you say? För jag kunde inte urskilja nicos röst.

Som med resten av allt så är hela skivan lite mer poppig... Men för det mesta har de mixat Nico och den nya brudens röster.


   
SvaraCitera

Semi:

Hon är på rehab, det är därför hon inte är med.

[tard]
Där ser man.
"just came up on my 90 days clean. yay for me.
and i am definitely haunted, without a doubt. i knew it the moment the rain began to fall in my kitchen..."

Semi:

Men Stza är av en egen sort, han är inte som andra.

sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NU SKA JAG SLUTA SKRIVA HÄR OCH AVSLUTAR MED BÄSTA LÅTEN AV SFH.


   
SvaraCitera

I came


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ps, folk brukar titta på mig konstigt när jag säger att Choking Victim är bättre än Leftöver Crack.


   
SvaraCitera

De är lika bra. På olika sätt.


   
SvaraCitera