Aviseringar
Rensa alla

Söka till Idol, ja eller nej? [cry]


Ämnesstartare

Omg, auditionturnén börjar ju snart.

Funderar på att söka, har väntat på att ha åldern inne sen Idol började, lovade mig själv att jag ska söka.

Men nu när det väl nästan är så känner jag för att dra mig ur.
Dessutom vet jag inte vad jag ska sjunga, och det är ju jätteviktigt att ta rätt låt som passar för rösten.

Och jag måste betala resan till Stockholm som kostar runt 500 kr, och det är bara DIT alltså. Dyrt.

Åh.. jag vet inte!
Ska jag eller ska jag inte?

Går jag inte vidare har jag lagt ut typ 1000 kr i onödan, men annars kommer jag ångra mig!

[cry]


   
Citera
Hando

Gå på audition och länka videoklippet från youtube om det kommer upp där [blush]


   
SvaraCitera

Klart du ska söka!

Dold text: Så vi kan skratta åt dig [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner mig STRESSAD.

Vet inte om jag ska eller ej!
Har förresten inte ens pengar till resan, men det går nog få fram på något sätt om jag verkligen bestämt mig för att jag ska göra det.

MEN, nu till det ni säkert undrar över, har jag nån bra röst då? Mja alltså, har fått höra att jag sjunger bra oså, och jag vet mycket väl att det knappast skulle bli så att folk skulle skratta åt mig i tv:n, om ni förstår vad jag menar. Sånn dålig röst har jag inte, haha.

Men jag vet inte. Och NEJ, jag kommer inte lägga upp ett klipp där jag sjunger. Punkt.

Men jag vet inte om jag ska söka eller ej. Vet ej om det är värt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Gå på audition och länka videoklippet från youtube om det kommer upp där

Meh! Har ju skrivit anledningar till varför jag tvivlar på detta. [cute] Och jag får ju heller inte säga om jag går vidare eller inte sen, riskerar min plats då. Tyvärr, inte ens mina kära um:vänner får veta. [cute]

Tant Brun:

Så vi kan skratta åt dig

Kittieh:

och jag vet mycket väl att det knappast skulle bli så att folk skulle skratta åt mig i tv:n, om ni förstår vad jag menar. Sånn dålig röst har jag inte, haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du vart nervös för en intervju, tänk så nervös du lär bli för en audition [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

du vart nervös för en intervju, tänk så nervös du lär bli för en audition

Haha, ja, MEN, det är ju inte riktigt samma sak. Jag vill ju mer komma vidare i Idol än att få det där jobbet, tusen gånger mer, jag vill det mer, alltså kommer jag göra det bättre, alltså kommer jag.. vara ännu mer nervös. Okej, du har rätt. [sad] Men, det behöver inte betyda att jag inte kommer genomföra det!

Och jag kommer inte vara som den där killen som klunkade vatten iallafall. xD Så det är nog lugnt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAAA FÖR FNAAA!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Och jag kommer inte vara som den där killen som klunkade vatten iallafall. xD Så det är nog lugnt!

Är du bra? [blush] På att sjunga menar jag [smile]
Om inte måste du göra nåt flippat så du kommer med på teve 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lololololol.

Nä, jag måste söka seriöst.
Ska bara hitta en passande låt först.


   
SvaraCitera
Hando

Kittieh:

får ju heller inte säga om jag går vidare eller inte sen, riskerar min plats då

Men sen när du vunnit hela idol så kan du väl länka din audition, aight?[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

annars kommer jag ångra mig!

Det säger allt. Spara pengar och åk! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JÄÖVLA CAPS:

JAAA FÖR FNAAA!!

ey DÖ

Tickstart:

Om inte måste du göra nåt flippat så du kommer med på teve 😀

Hell n0

Tickstart:

På att sjunga menar jag

Skrev ju det, dåliga ni är på att läsa vad man skrivit. [mad] Skrev iaf att jag inte är en sån som skulle bli utskrattad på tv, har fått höra att jag har fin röst. Men jag är ändå osäker. Beror även på vilken låt jag ska sjunga, liksom.. hittar ingen som VERKLIGEN "smickrar" min röst, vill låta jättebra, vill gå vidare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DU KOMMER INTE ATT GÅ VIDARE.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahhaha

det finns olika sätt att lyckas, vara snygg, se ut som en pajas, eller att ha lite talang. när några av dessa valts så blir det audition för endast dem. resten av de köande har slösat bort massa tid[party]


   
SvaraCitera