Aviseringar
Rensa alla

Söker arbete utan krav på erfarenhet, vilka finns det?


Ämnesstartare

Nu såhär... 2 månader senare? Kan jag ju konstatera direkt att det INTE FINNS ETT SKIT, eller finns och finns, man får inget i alla fall. Det är ju så klockrent att man kommer ut direkt efter studenten och HUNGRAR efter jobb och det finns inte ett jävla skit. Det finns ju såklart mängder av säljarjobb, men dom finns även där av en anledning...


   
SvaraCitera

Los:

Nu såhär... 2 månader senare?

Jag fick inte jobb förrän 6mån efter jag hade sökt. Varav under tiden jag väntade, eller ja. i brist på något annat. Så, jobbade jag som telefonförsäljare under sommaren. Sen fick jag det nya jobbet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mcdonalds.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

mcdonalds.-

Japp, fick jobb där som lagerarbetare. Men nu när ICA la ner här i stan så går det tydligen inte så bra för dom, så dom sa upp de flesta som var på provanställning och jag var en av dom. 🙁

Finns det något jobb som inte är sådär uppenbart då? Som inte så många andra tänker på att söka? Har för övrigt en del lagererfarenhet och en hel del med arbetslivserfarenhet.


   
SvaraCitera

Los:

har ingen direkt erfarenhet, lite småjobb här och där sedan tidigare bara.

Det är ju typ skitjobb som gäller då. Jag har jobbat extra som vikarie på ett sommarfritids, instruktör för småknattar på min klubb, donken och en annan restuarang.. Annars kan du ju testa telefonsäljare om det finns på din ort. Kolla nattjobb som vaktmästare eller städare, kanske inte så kul men då har du iaf cash tills du hittar något bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Los:

Har för övrigt en del lagererfarenhet och en hel del med arbetslivserfarenhet.

Var bor du?


   
SvaraCitera