Aviseringar
Rensa alla

Söker bättre fantasi


Ämnesstartare

Hur gör man?


   
Citera
Ämnesstartare

obs
orkar inte blunda & föreställa mig saker, har inte tid för att försöka vara estetisk 12/7...
Orkar inte anstränga mig övh, vill bara kunna rita bra utan att granska någon/något under hela "rit-processen"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hm, tycker alla bilder ser så fina ut i huvudet, men när det kommer ut ser de ut som skit
samma i slöjden, hade jättefina planer, men alla prylar vart hemska [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man behöver ingen fantasi, bara veta vart man skall sno "inspiration".

Microsoft har ju i princip inte kommit på något själva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Man behöver ingen fantasi, bara veta vart man skall sno "inspiration".

Åh, det värmde! Tack 🙂

Läderläppen:

hm, tycker alla bilder ser så fina ut i huvudet, men när det kommer ut ser de ut som skit
samma i slöjden, hade jättefina planer, men alla prylar vart hemska

Samma här! Man blir så missnöjd[sad]
Gjorde dock en fin sak i slöjden men lyckades krångla till det så mycket att syftet fuckades upp... Men resultatet blev sött iaf[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

weed


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

weed

är för töntig och duktig för det


   
SvaraCitera

Utrusta dig med "Hat av extra fantasifulhet (+2 Fantasi)"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Allt handlar om inspiration. Musik är min största inspirationskälla, därefter kommer drömmar (jag har jävligt fantasifulla drömmar) och intressen. Även filmer ibland.

Lyssnar man på musik som går i moll så blir det en dyster teckning, musik som går i dur ger en glad teckning. Men jag tål knappt dur så mina teckningar är sällan glada. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte, men jag tycker man ska ha nån idé om vad det hela ska bli. Men sen om det under processen börjar bli nåt annat än ens ursprungliga idé så tycker jag att man ska låta det ske. Som tex, jag hade en vision, jag skulle rita min mammas fotsula med alla hennes äckliga sprickor men ju längre jag kom in i processen insåg jag att det skulle bli bättre att ändra spår och göra en gubbe. En annan sak, man behöver inte alltid ha det glasklart för sig. Räcker om man har en aning och så låter man det som skapas skapas.

/ Rossetti, med vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dödsknark


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träna och läs mycket.


   
SvaraCitera

komplicerad:

obs
orkar inte blunda & föreställa mig saker, har inte tid för att försöka vara estetisk 12/7...
Orkar inte anstränga mig övh, vill bara kunna rita bra utan att granska någon/något

Då förtjänar du inte ens fantasi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

O'så det där örkarn sa om inspiration. Film är lättillgängligt.


   
SvaraCitera