Aviseringar
Rensa alla

Söker Brevvän


Ämnesstartare

Hej. Jag heter Alecksandra och bor i Älvsbyn, som såklart liggen i Norrbotten. Jag är 15 år och ska snart börja årskurs nio. Jag har Aspergers och är stolt över mig själv. Det gör ingenting om du är annorlunda, det är bara mysigt med en egen personlighet. [smile]
Jag söker en kille/tjej som en seriös brevvän. Gärna i åldern 15-17 år. Kontakta mig om du är nyfiken! [love]

Kisses and Hugs xx

asfasfasf.JPG


   
Citera

varför ligger du på golvet?


   
SvaraCitera

Trodde inte folk skickade brev till varandra längre. Det är fett omodernt och kostar pengar. [sad]


   
SvaraCitera

Måste tyvärr hålla med S3ON.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår inte vad det är så omodernt och kostar pengar? Ett frimärke kostar 6 kr.
Det är mysigt att skriva brev.


   
SvaraCitera

S3ON:

Trodde inte folk skickade brev till varandra längre. Det är fett omodernt och kostar pengar.

Är brevvän med två-tre umare (ej så regelbundet dock) och skriver blev till min mormor lite då och då [blush] Jättekul att få riktig post ju [blush]


   
SvaraCitera

Åh. Älvsbyn.


   
SvaraCitera

Alecksa:

Jag förstår inte vad det är så omodernt och kostar pengar? Ett frimärke kostar 6 kr.
Det är mysigt att skriva brev.

Det tar fett lång tid innan man får tillbaka svar. [crazy]

Aja.. Det kanske kan vara kul. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag får mitt brev på måndag av min brevvän, och skickar det samma dag. Kommer hon att få det på onsdagen, och hon skickar det samma dag, så får jag det på fredagen, jag skickar på fredagen och hon får det på måndagen? [smile]


   
SvaraCitera
time
 time

Alecksa:

Om jag får mitt brev på måndag av min brevvän, och skickar det samma dag. Kommer hon att få det på onsdagen, och hon skickar det samma dag, så får jag det på fredagen, jag skickar på fredagen och hon får det på måndagen?

Beror ju naturligtvis på var din brevvän bor.


   
SvaraCitera

r d cutt jag ser på arm1? Gör nt så mot dej sj 🙁


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

r d cutt jag ser på arm1?

tänkte precis skriva det! De e ju CUTTZZZ


   
SvaraCitera

Macktorsken:

tänkte precis skriva det! De e ju CUTTZZZ

nt bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, alla har inte ett perfekt liv?


   
SvaraCitera

Alecksa:

Ja, alla har inte ett perfekt liv?

[confused] Påstår du att alla med cutsår har dåligt liv? [confused]


   
SvaraCitera