Aviseringar
Rensa alla

Söker en hjälpsam Örebro'are! Romantisk/spännande dag med tjejen!


Ämnesstartare

Oväntad:

Det skulle jag tro 😛 Har för mig att det finns vid hästhagen.

Finns det en chans om du vet vad det heter? Kan va bra o kolla lite innan man bestämmer sig du vet. Ringa o höra osv =D Heh.


   
SvaraCitera

Förvirradknug:

Finns det en chans om du vet vad det heter? Kan va bra o kolla lite innan man bestämmer sig du vet. Ringa o höra osv =D Heh.

Googla [y]

Edit: http://www.orebro.se/download/18.51b3e21a119b8412544800011670/H%C3%A4sthagenfold...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Googla [y]

Gör det men tänkte underlätta det för mig av dig. 🙂

Inget annat du kan komma på? Något som man kan göra utanför Örebro kanske?


   
SvaraCitera

Man skulle ju kunna köra lite Urban Exploration kombinerat med picknick och kamera. Dvs kolla på nätet efter sådant som ödehus, ruiner i skogen och annat skojigt man kan undersöka lite närmare. Cyklar borde ju rimligen gå att hyra ifall man inte har bil.

Annars har vi ju Wadköping (själv älskar jag gamla idylliska gamla stan-aktiga platser med söta små hus och gammaldags handelsbodar där man kan köpa godis i strut) och det där slottet med vallgraven mitt inne i stan (vaddetnuheter).

Sedan kan ni leta rätt på ett roligt loppis nånstans (se till att researcha lite innan så att det inte blir nåt trist förortsloppis a la Skarpnäck) eller kolla i tidningarna om det är någon kul marknad eller medeltidsdagar eller vadsomhelst på G.

IKEA funkar också bra. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ökänd:

IKEA funkar också bra. [smile]

There u lost me. xDDD

Allt annat verkade jävligt mysigt faktiskt och udda. Sådär lite halv spännande. Jag får göra lite research. Jag är själv inte ifrån Örebro och har bara varit där få gånger nu. Och då varit hos henne eller stationen. Så kan ingenting! Tack för tipsen, ska kolla. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Behöver fortfarande tips. 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera