Aviseringar
Rensa alla

söker en (mycket) bra entreprenör linje i södra sverige


Ämnesstartare

Funderar på att söka mig till en annan stad när jag börjar gymnasiet nästa höst, och är intresserad av entreprenörskap.
Nu undrar jag om det finns någon vänlig själ där ute som går/gått på en entreprenör linje/skola i södra sverige som är bra, förklara gärna vilka möjligheter man får osv.

tacksam för hjälp!

[bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

låter borgerligt. vet icke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoerttard:

när jag börjar gymnasiet till hösten

Det är snart vinter.. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Det är snart vinter..

oj, måste ha missat det! haha, nämen självklart menar jag nästa höst. kanske ska ändra det? hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoerttard:

oj, måste ha missat det! haha, nämen självklart menar jag nästa höst. kanske ska ändra det?

Haha. Jo det skulle inte vara helt fel. Eller så var jag den ända som misstolkat situationen.

kram. [love][cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du vill alltså bli entreprenör men saknar driftigheten att leta upp ett program åt dig[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

du vill alltså bli entreprenör men saknar driftigheten att leta upp ett program åt dig

saken är den att jag inte vet vilken stad jag ska till, så jag vill veta i vilka städer det finns bra entreprenör skolor som är bättre än andra. vill helst inte gå på någon vanlig gymnasieskola, för då kan jag lika gärna skippa att flytta. vill ha mer möjligheter så att säga. [bigsmile]


   
SvaraCitera

En tjej som ska pyssla med entreprenör, kan ju bara sluta dåligt [sad]


   
SvaraCitera

funderar över om man ens blir en bra entreprenör av ngn gymnasielinje.. känns bättre att gå typ samhäll el ngt och sen plugga på högskola/universitet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

entreprenör[cool][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

En tjej som ska pyssla med entreprenör, kan ju bara sluta dåligt

får jag fråga vad som är så fel med det? [confused] [smile]


   
SvaraCitera

stoerttard:

får jag fråga vad som är så fel med det?

Oh, du missförstog mig. Det är inget fel med det, däremot kommer det sluta dåligt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Det är inget fel med det, däremot kommer det sluta dålig

Jag gissar att du är en sådan här typisk kille som säger att "kvinnor ska stå i köket" och om kvinnor jobbar ska ha mindre lön än män för att de är sämre.


   
SvaraCitera

stoerttard:

Jag gissar att du är en sådan här typisk kille som säger att "kvinnor ska stå i köket" och om kvinnor jobbar ska ha mindre lön än män för att de är sämre.

Ni ska ju stå i köket, men samtidigt jobba och ta hand om mina barn. Samt städa och sköta om hushållet [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Samt städa och sköta om hushållet

och du ska själv sitta i en fotölj och dricka whiskey och läsa tidningen?


   
SvaraCitera