Aviseringar
Rensa alla

Söker en smart person som kan hjälpa mig!


Ämnesstartare

Findus selleristicks står det att 1 selleristicks innehåller 198 kalorier hur mycket kalorier innehåller fyra stycken selleristicks då? gångar man med 198 x 4 eller plusar man det med 198 plus 4? haha allt kanske låter rörigt men är det någon smart som fattar vad jag menar? 


   
Citera

Sorry du är för dum för att vara ätstörd, hitta något bättre att göra


   
SvaraCitera

Du menar 198 000 kalorier.Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez:
Sorry du är för dum för att vara ätstörd, hitta något bättre att göra

haha vad fan? du menar annars jag är för dum på matte helt enkelt och kanske behöver särmatte?


   
SvaraCitera

Amandaisinmyhead: haha vad fan? du menar annars jag är för dum på matte helt enkelt och kanske behöver särmatte?

Menar att det är ganska enkelt att lista ut att om 1 innehåller ett visst antal kalorier så bör rimligen 4st vara 4 gånger så mycket


   
SvaraCitera

Amandaisinmyhead:
Findus selleristicks står det att 1 selleristicks innehåller 198 kalorier hur mycket kalorier innehåller fyra stycken selleristicks då? gångar man med 198 x 4 eller plusar man det med 198 plus 4? haha allt kanske låter rörigt men är det någon smart som fattar vad jag menar? 

Om ett äpple väger 50 gram, hur mycket väger två äpplen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez:

Menar att det är ganska enkelt att lista ut att om 1 innehåller ett visst antal kalorier så bör rimligen 4st vara 4 gånger så mycket

det var väl de jag misstänkte att det var 4 gånger men ville bara inte inse att det var så eftersom vill gärna äta 4 st utan att få ångest att veta hur mycket kalorier det innehåller, tror min friska sida förnekade det hela men skit samma haha som du skulle bryr dig aja tack för ditt svar! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Om ett äpple väger 50 gram, hur mycket väger två äpplen?

100 gram 


   
SvaraCitera

Amandaisinmyhead: det var väl de jag misstänkte att det var 4 gånger men ville bara inte inse att det var så eftersom vill gärna äta 4 st utan att få ångest att veta hur mycket kalorier det innehåller, tror min friska sida förnekade det hela men skit samma haha som du skulle bryr dig aja tack för ditt svar!

Att räkna kalorier på selleri är en grov överdrift, ät på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez:

Att räkna kalorier på selleri är en grov överdrift, ät på

jag vet det är jävligt grovt att räkna kalorier och det är så jävla löjligt och ångest drivande men jag kan inte sluta eftersom jag är en missbrukare. skit samma jag vet att en selleri innehåller 15 kalorier men selleriticks är typ som falafel fattar du vad jag menar? 


   
SvaraCitera

Amandaisinmyhead: jag vet det är jävligt grovt att räkna kalorier och det är så jävla löjligt och ångest drivande men jag kan inte sluta eftersom jag är en missbrukare. skit samma jag vet att en selleri innehåller 15 kalorier men selleriticks är typ som falafel fattar du vad jag menar?

Ja fattar, hoppas att du skaffar hjälp någon gång


   
SvaraCitera

Rodnar

Amandaisinmyhead: 100 gram

Tack, hade hemläxa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha du har redan fått hjälp snart i ett år nu, anoretiker är som alkoholister 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chuz Martinez:

Ja fattar, hoppas att du skaffar hjälp någon gång

haha du har redan fått hjälp snart ett år nu, anoretiker är som alkoholister samma beteende 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Rodnar
Tack, hade hemläxa

inga problem Cool 


   
SvaraCitera