Aviseringar
Rensa alla

Sömn är nice


kook
 kook

Isotop:

nä inte direkt, har väl bara kommit fram till att ju mer jag sover ju mindre dumheter kan jag ägna mig åt + bra för träning.

Fast ibland är det jävligt skönt att bara skita i allt och lägga sig och sova typ 20:00

aah, duktig du är!! jo, ibland är det skönt.


   
SvaraCitera
höna

Isotop:

hahah ville gå upp typ 1 men alla ba sov.. vad skulle jag göra glida ut i huset och presentera mig för far din..

hahah men skyll inte bara på mig då :3 du fick ju ialf äran att hälsa på min ascoola far. :PP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

hahah men skyll inte bara på mig då :3 du fick ju ialf äran att hälsa på min ascoola far. :PP

vi alla va i samma sits vi skickade lappar till varandra.. [blush] aa han var skön go o glad

kook:

aah, duktig du är!! jo, ibland är det skönt.

Ja, det är duktigt enbart pga att jag mår bra av det, om jag inte hade gjort det hade det inte varit duktigt!!11


   
SvaraCitera
höna

Isotop:

vi alla va i samma sits vi skickade lappar till varandra.. aa han var skön go o glad

haha va? vadå lappar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

haha va? vadå lappar

syra [badgrin]

nej alltså små medelanden vi låg o skrev me pennor osv lånade av dig [blush]


   
SvaraCitera
höna

Isotop:

syra

nej alltså små medelanden vi låg o skrev me pennor osv lånade av dig

VAFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN NI BA GÅR BAKOM RYGGEN PÅ MIG

VA VA VA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

VAFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN NI BA GÅR BAKOM RYGGEN PÅ MIG

VA VA VA

aa någon tyckte vi skulle döda dig tror d va pmr faktiskt... men jag sa nej... "nej det gör vi inte hon är snäll" så sa jag


   
SvaraCitera

Isotop:

aa men har tappat mycket rutin på allt nu och dekat ner mig totalt senaste månaden, september var grymt dock.

har dock slitit mig från misären nu (igår) och ska börja styra upp skiten igen..

aaa de är inge bra. du verkar ha ganska många toppar o dalar hela tiden (pga du försvinner o sen styr du upp igen). du borde jobba för hållbara tankemönster/rutiner/etc. svårt. alla kan/ska inte va på topp hela tiden heller!!

va va misären? relationen till kompisar familj lr dig själv lr världen?


   
SvaraCitera
höna

Isotop:

aa någon tyckte vi skulle döda dig tror d va pmr faktiskt... men jag sa nej... "nej det gör vi inte hon är snäll" så sa jag

vad snäll du är, dig kan man lita på!


   
SvaraCitera
höna

Isotop:

aa någon tyckte vi skulle döda dig tror d va pmr faktiskt... men jag sa nej... "nej det gör vi inte hon är snäll" så sa jag

vad snäll du är, dig kan man lita på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

aaa de är inge bra. du verkar ha ganska många toppar o dalar hela tiden (pga du försvinner o sen styr du upp igen). du borde jobba för hållbara tankemönster/rutiner/etc. svårt. alla kan/ska inte va på topp hela tiden heller!!

aa känner mig typ manodepressiv ibland (fast light) Det blir bättre och bättre, faktiskt. Klättrar upp på toppn och det är asjobbigt dit sen väl där skuttar jag runt oförsiktig efter ett tag o så ramlar jag ner. men aa blir ju lite smartare varje gång o vet vad jag ska akta mig för osv.

honolulu:

va va misären? relationen till kompisar familj lr dig själv lr världen?

mig själv i världen, yttre faktorer påverkar mig inte så mycket egentligen, eller allt sånt är ju oftast bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

vad snäll du är, dig kan man lita på!

aa ljuger speciellt aldri ihop massa otroliga historier så att folk tror d kan lita på mig o tkr jag e snäll. [cool]


   
SvaraCitera
höna

Isotop:

aa ljuger speciellt aldri ihop massa otroliga historier så att folk tror d kan lita på mig o tkr jag e snäll.

nä precis, alldeles pålitlig och hur snäll som helst eru +_+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

informationen säger mig att du har skapat ett sunt och konstruktivt verktyg att tygla din dysfori med. bra jobbat! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

nä precis, alldeles pålitlig och hur snäll som helst eru +_+

du mä [blush] eller iaf snäll +_+

svefnpurka:

informationen säger mig att du har skapat ett sunt och konstruktivt verktyg att tygla din dysfori med. bra jobbat!

Haha, det livet går ut på! [cool]


   
SvaraCitera