Aviseringar
Rensa alla

Sömnbesvär?!!! FÖR HELVETE


Ämnesstartare

WannabeFine:

Ok skriva ner det kan jag väll. Det är jobbigt men jag tänker inte vända mig till kurator eller psykolog. Jag vågar inte sånt.

[y] vaddå vågar inte sånt? Ibland får man svälja sin stolthet, även om det känns. behöver du den hjälpen ska du definitivt inte tveka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WannabeFine:

Jag tycker just nu det känns jobbigt med mat, känner mig så uppstoppad när jag käkar.

Jobbigt [sad]
Själv kan jag äta allt... och lite till [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lejonmamman:

Jobbigt [sad]
Själv kan jag äta allt... och lite till [blush]

Lyckost [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WannabeFine:

Lyckost

Inte kul o tänka på mat/va hungrig 24/7 heller [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

[y] vaddå vågar inte sånt? Ibland får man svälja sin stolthet, även om det känns. behöver du den hjälpen ska du definitivt inte tveka!

[rolleyes] Det är stolthet tror jag, att berätta personliga saker & känslor till någon... som antagligen typ antecknar & säkert typ tänker massa om en. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lejonmamman:

Inte kul o tänka på mat/va hungrig 24/7 heller [no-no]

Iofs. Det kan ju också vara jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WannabeFine:

[rolleyes] Det är stolthet tror jag, att berätta personliga saker & känslor till någon... som antagligen typ antecknar & säkert typ tänker massa om en. [cute]

tyckte också det var läskigt första gången, tog mig 2år att svälja stoltheten för att be om hjälp, skulle gjort det myyyycket tidigare[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

tyckte också det var läskigt första gången, tog mig 2år att svälja stoltheten för att be om hjälp, skulle gjort det myyyycket tidigare[sad]

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera