Forumet - Sömnparalys!!!

Sömnparalys!!!

157 0 18
Jag fick detta flera gånger på samma gång inatt och blev helt vettskrämd det är läskigt men coolt på samma gång har du fått det? Hjärnan vibrerar och JA det är magiskt... Tyvärr avbryter man denna process pga rädsla. Känslan är obeskrivlig när det här händer, kusligt kanske är det rätta ordet.

Spana också in:

Okej men fatta då vad läskigt det är när man är i det så kallade "vibrationsstadiet", det är det jag upplevt varenda gång jag får det här och det har hänt om:
Jag tagit lugnande dagen innan och då talar vi skittabletter som Atarax
Sovit för mycket tidigare dagar
Ligger för nedbäddad i sängen

Vet inte om det är pga detta men jag tror det för det står iaf att det kan hända om täcket ligger för hårt över en.
Jag tror det har hänt mig ett antal gånger, det känns typ som man falller och sen "landar" och rycker till typ ;s Och ibland så har det kännts som jag typ drömmer när jag går, asså, det är svårt att förklara, men det känns som man inte står eller nåt. Det är lite läskigt..
Aaah varit med om en gång. Läskigt var det. Vaknade (eller drömde) att jag låg i min säng och jag kunde inte röra på mig, hur mycket jag än försökte sträcka upp min arm och tända lampan så låg jag helt stel och kunde inte röra en fena och så börjar jag höra prassel ifrån köket ifrån plastpåsar och efter ett tag så hör jag min pappas barndomsvänsröst i hallen ropa mitt namn lol. Kalla kårar längs ryggraden som FAEN