Aviseringar
Rensa alla

Sömnproblem..


Ämnesstartare

Någon mer än jag som lider av sömnproblem? Hur gör ni för att lyckats somna?
seriösa svar tack


   
Citera

Blundar och väntar.


   
SvaraCitera

sitt inte vid um. [y]


   
SvaraCitera

Alla har olika sätt. Böcker funkar för vissa, för andra kan det vara lyssna på musik, radio etc.
Man får hitta sitt eget sätt helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

se till att ligga skönt slappna av i alla muskler^^ funkar för mig ibland... sitt inte vid datorn till du ska sova. sätt dig och lyssna på musik o varva ner lite... ha ingen kåt kille i sängen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Propavan.


   
SvaraCitera

Jag har jättesvårt att somna ;( Men jag typ ligger i sängerna och spänner kroppen, asså; Först tårna, sen benen, magen, armarna...
Inte för att det funkar men jag gör åtminstone någonting ^^

Snweater:

Man får hitta sitt eget sätt helt enkelt.

Håller me honom.


   
SvaraCitera

Nattpromenader här. Utan dem är det nästan omöjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, men har väl inte lyckats hitta någon lösning än....... Dessutom trivs jag ganska bra med att vara vaken[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

sitt inte vid um. [y]

Bra förslag[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Soffe_t:

Jag har jättesvårt att somna ;( Men jag typ ligger i sängerna och spänner kroppen, asså; Först tårna, sen benen, magen, armarna...
Inte för att det funkar men jag gör åtminstone någonting ^^

???!!!!????[shake][shake]


   
SvaraCitera

Jag håller mig vaken så länge att jag till slut knappt kan stå på benen och somnar oavsett var jag är utav ren utmattning...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Jag håller mig vaken så länge att jag till slut knappt kan stå på benen och somnar oavsett var jag är utav ren utmattning...

Baby, did u forget to take ur meds?

Jo men det är ju lite dumt om man ska upp tidigt, man kommer ju i säng sent då![rolleyes]


   
SvaraCitera

Sovande:

Jo men det är ju lite dumt om man ska upp tidigt

Fast jag måste aldrig upp tidigt, så det förstör inte mer än min dygnsrytm och hälsa[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Fast jag måste aldrig upp tidigt, så det förstör inte mer än min dygnsrytm och hälsa[cute]

Haha som om det inte vore nog[confused][rolleyes]


   
SvaraCitera