Aviseringar
Rensa alla

sömnproblem


Ämnesstartare

jag minns inte när jag sov en hel natt sist
vaknar alltid varannan timme eller oftare, för att somna om på en gång igen(oftast iaf, ibland går det inte), spelar ingen roll om jag varit vaken bara 12 timmar eller ett dygn. sover lika kasst ändå

detta leder till att jag aldrig är pigg, kan somna var jag vill osv

vad ska jag göra??
obs trodde det var normalt att sova så som jag gör fram till för typ ett år sedan [blush]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

gör som jag: besök vårdcentralen
du kan få några lättare sömnpiller utskrivna först men sedan får de utreda vad dina sömnproblem beror på. jag har t.ex ingen aning om din psykiska eller fysiska hälsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske fel kudde, fel temperatur, oro etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

besök vårdcentralen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

gör som jag: besök vårdcentralen

kanske borde, men för mig känns det normalt att vara trött jämt. vet liksom inte vad jag ska säga till dom, och dom kommer bara vilja få mig att träna säkert.

isola:

kanske fel kudde, fel temperatur, oro etc

fast jag har ju inte sovit med samma kudde eller i samma temperatur eller samma rum osv varje natt i 10 år [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

och dom kommer bara vilja få mig att träna säkert.

vilket inte är fel, men jag tror inte problemet ligger där eftersom jag sover asdåligt vad jag än gjort på dagen osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

kanske borde, men för mig känns det normalt att vara trött jämt. vet liksom inte vad jag ska säga till dom, och dom kommer bara vilja få mig att träna säkert.

nja.. de kommer nog snarare kolla dina värden och sådär om du har brist på något ämne i kroppen. och så frågar de väl om diverse sjukdomar inom familjen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

fast jag har ju inte sovit med samma kudde eller i samma temperatur eller samma rum osv varje natt i 10 år [blush]

Nä men du kanske ej hittat rätt el behöver något spec


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mvh andlig


   
SvaraCitera