Aviseringar
Rensa alla

Sömnsvårigheter...


Ämnesstartare

Vad gör man när man inte kan sova?
Ligger vaken i timtal och stirrar in i mörkret, mot morgonsidan brukar kroppen slappna av och jag börjar somna in.
Då vaknar sonen..
Trodde aldrig jag skulle ha det här problemet, har alltid kunnat somna som en stock inom ett par minuter varsomhelst närsomhelst.

Igår natt gick jag upp vid 02.06 och la mig i ett bad, trodde jag skulle kunna slappna av och somna då. Men icke.

Hjälp någon?


   
Citera

Aphr0dite:

Vad gör man när man inte kan sova?

armhävningar o sit-ups brukar göra mig tröttare o så att jag somnar ganska så direkt iaf [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

armhävningar o sit-ups brukar göra mig tröttare o så att jag somnar ganska så direkt iaf

Är inte så mkt för att träna, och speciellt inte när jag är gravid 🙂 men tack för tipset iaf


   
SvaraCitera

Aphr0dite:

och speciellt inte när jag är gravid

haha då är nog inte sit-ups det bästa nej [bigsmile] på filmer brukar dem säga att om man dricker varm o'boy kommer man att somna snabbt.. huruvida det är sant eller ej kan jag dock inte svara på [crazy] men värt o testa kanske? [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

haha då är nog inte sit-ups det bästa nej på filmer brukar dem säga att om man dricker varm o'boy kommer man att somna snabbt.. huruvida det är sant eller ej kan jag dock inte svara på men värt o testa kanske?

Låter gott, inget jag har hemma nu. Men det skall inhandlas 🙂 har också hört att mjölk ska vara bra.


   
SvaraCitera

Aphr0dite:

Låter gott

och är gott 😀 drack det imorse [blush]

Aphr0dite:

skall inhandlas 🙂

duktigt [bigsmile]


   
SvaraCitera

Du kan producera filmer i huvudet. Den fungerar ibland. Om inte, så kan den oftast bli bra ändå. Underhållande. [smile]

Och ja, äh. Jag har också sömnproblem, vet ingenting bättre.
Fokusera på andningen? Räkna dem?


   
SvaraCitera

Bluff:

Du kan producera filmer i huvudet. Den fungerar ibland. Om inte, så kan den oftast bli bra ändå. Underhållande. [smile]

gör jag nästan varje gång innan jag somnar [bigsmile] men blir oftast piggare ist [sad]


   
SvaraCitera

DPope:

gör jag nästan varje gång innan jag somnar

Har du någon favoritfilm?


   
SvaraCitera

KNARK


   
SvaraCitera

Bluff:

Har du någon favoritfilm?

haha jag trodde du menade dagdrömmar fast på natten? [blush]

annars är Braveheart favvon [bigsmile]


   
SvaraCitera

DPope:

haha jag trodde du menade dagdrömmar fast på natten?

Jusst precis! Jag menade om du hade något favoritscen/scenario i filmen? Den i huvudet.


   
SvaraCitera

Bluff:

Jusst precis! Jag menade om du hade något favoritscen/scenario i filmen? Den i huvudet.

olika varje kväll då det sker saker i mitt liv som gör att de som jag bygger upp pajar hela tiden o jag får börja om 😛


   
SvaraCitera

DPope:

olika varje kväll då det sker saker i mitt liv som gör att de som jag bygger upp pajar hela tiden o jag får börja om 😛

Men jaha, du menade sådana. Sortering av dagshändelser?
Nä, nu är det produceringsdags för mig. Godnatt Dpop.


   
SvaraCitera

Bluff:

Sortering av dagshändelser?

ne.. fantiserar om framtiden! [crazy]

Bluff:

Godnatt

[love]


   
SvaraCitera