Aviseringar
Rensa alla

sömntabletter


Ämnesstartare

Är det svårt att få såna utskrivna?


   
Citera

Det sägs att det är ganska lätt att få svagare med många bieffekter utskrivna, men något ordentligt ska vara svårare.

Jag har ingen egen erfarenhet av det här.


   
SvaraCitera

hälsokostaffär?


   
SvaraCitera

Nej. Det är inte svårt att få Theralen eller Propavan utskrivet. Strävar du dock efter benzo eller typ Stilnoct så får du nog kämpa ett bra tag, speciellt om du är minderårig.


   
SvaraCitera

Jag ska försöka få propavan utskrivet på vårdcentralen den 18/12, kan lämna rapport om hur det gick [y]


   
SvaraCitera

varför inte bara beställa ifrån nätet? har beställt både benzo och stilnoct därifrån.


   
SvaraCitera

Twikam:

hälsokostaffär?

På en hälsokostaffär kan du bara få tag i Valeriana (vänderot) vilket är en naturmedicin som enligt utsago är ganska verklös.


   
SvaraCitera

Beror på vilken sorts. Om du faktiskt behöver sömntabletter och har skäl till det ska du se att du till slut får ut det.


   
SvaraCitera

Om du går till psykolog eller liknande öch berättar varför du behöver sömntabletters å kan hända att du får utskrivet. Men det beror änev på om du har övertygande argument[cute]


   
SvaraCitera

Nintendo:

propavan

[n] Fruktansvärt.


   
SvaraCitera

MyOwn:

Om du går till psykolog eller liknande öch berättar varför du behöver sömntabletters å kan hända att du får utskrivet. Men det beror änev på om du har övertygande argument[cute]

Psykologer kan inte skriva ut medicin, jag tror att du måste prata med en läkare först i samband med psykologen.


   
SvaraCitera

uppenbar:

[n] Fruktansvärt.

Varför?


   
SvaraCitera

Inte svårt alls,men fan inget att sträva efter.
Preparaten från internet är bara idioter som tar,de är ofta utblandade med all möjlig skit


   
SvaraCitera

Finns receptfritt hos hälsokostställen. [y]


   
SvaraCitera

uppenbar:

[n] Fruktansvärt.

Nej, får av min vännina, de är fina och får mig att sova, hur lätt som helst.
Atrax fungerar också, men ja, där behövs större dos. 1 propavan > 2 atrax, tror jag.

Och hellre propavan än SSRI mot mina sömnproblem, som jag fick av bup [sad]


   
SvaraCitera