Aviseringar
Rensa alla

sömntabletter


Nintendo:

SSRI mot mina sömnproblem, som jag fick av bup [sad]

[shake] Jävligt weird.


   
SvaraCitera

isola:

Preparaten från internet är bara idioter som tar,de är ofta utblandade med all möjlig skit

Och det vet du?[tard]

Edit: Har själv beställt ifrån nätet, Och har fått samma effekt som jag har fått utav utskrivna benzo etc. Och dött har jag inte heller gjort.
Så nej, allt är inte blandat med "all möjlig skit"


   
SvaraCitera

uppenbar:

[shake] Jävligt weird.

Ja, de ansåg att det var dåligt med insomningstabletter, eller vad nu propavan hör till.
Fast medicin som har självmord som biverkning var visst helt okej ._.
Trots att de sa att sömnen var mitt stora problem xD


   
SvaraCitera

*StarNoStar*:

Edit: Har själv beställt ifrån nätet, Och har fått samma effekt som jag har fått utav utskrivna benzo etc. Och dött har jag inte heller gjort.
Så nej, allt är inte blandat med "all möjlig skit"

Du vet inte vilka långsiktiga effekter dt har på dig.
varf beställer du därifrån? om du verkligen behövde dem & inte missbrukar så skulle du få dem utskrivna


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Psykologer kan inte skriva ut medicin, jag tror att du måste prata med en läkare först i samband med psykologen.

Vet ju inte så mkt om det.. Men på nyheterna för ett tag sen var det sånt tjafs för att psykologer skrev ut för mkt sömntabletter åt dom som inte riktigt behövde [confused]


   
SvaraCitera

isola:

Du vet inte vilka långsiktiga effekter dt har på dig.
varf beställer du därifrån? om du verkligen behövde dem & inte missbrukar så skulle du få dem utskrivna

Haha, Tabletterna är ju förfan precis samma som riktiga stilnoct etc.
Det är bara det att dom är utländska, Och inte ser precis likadana ut. Men innehållet är detsamma. Och eh, Ja? Jag vet mycket väl att sömntabletter eller benzo inte är bra i längden. Vad det något mer moraltanten ville säga?[tired]

Och varför skulle jag skriva ner var jag beställer dem ifrån här och riskera att han som säljer åker fast? Killen som jag köper ifrån är jävligt svår att få tag på, Tog mig 12 timmar innan jag hittade honom. Jag är inte så dum att jag outar honom här[confused]

Och visst, Om man verkligen behöver dom så kan man få dem utskrivna. Men dom flesta läkare vill inte ens skriva ut benzo idag.
Är tusen gr så mkt lättare att isf beställa ifrån nätet, Än att försöka och övertyga en läkare om att man behöver dem.


   
SvaraCitera

Svep ett helrör, så kommer du nog att sova gott sen [y]


   
SvaraCitera

*StarNoStar*:

precis samma som riktiga stilnoct etc.

Den tillverkningen har du varit med på förstås? Nej du proppar glatt i dig ändå.
Orka diskutera med pundare[tired]


   
SvaraCitera

Jag fick ut Stilnoct efter ca 4 läkarbesök.
Dock har jag haft grövre sömnproblem i nära hela livet och gått hos psykolog för detta.
Propavan blev jag immun mot i princip. -.-
Även kört Benzo ett tag.

Däremot slutat nu, sover hellre än är beroende.

Dock för att underlätta så kan du alltid fejka en sömndagbok typ.
Skriver upp hur du sover osv.
Jag fejkade inte min, det var till stor hjälp att bestämma ifall jag skulle få eller ej sa läkaren...

Kan ha hjälpt att jag vet en liten bit om kropp och knopp och även testat en himlans massa metoder för att kunna somna.
(Allt ifrån Yoga till grönt thé till avslappningsband till en shot sprit innan... ) Sistnämnda är ej att rekommendera xD )


   
SvaraCitera

Hur lätt som helst, så länge du inte är ute efter något narkotikaklassat.


   
SvaraCitera

Jellybeans:

På en hälsokostaffär kan du bara få tag i Valeriana (vänderot) vilket är en naturmedicin som enligt utsago är ganska verklös.

den funka bra för mig


   
SvaraCitera

isola:

Den tillverkningen har du varit med på förstås? Nej du proppar glatt i dig ändå.
Orka diskutera med pundare[tired]

Man känner väl förfan av villken effekt det ger.
Och jag antar att du har varit med dom som tillverkar det då?
Haha, Och ja. Helldre pundare än att vara en moralkärring som inte ens vet vad hon snackar om.[y]


   
SvaraCitera

om det är starka och rediga så ja, annars inte.
finns väl sömntabletter i mataffärer nowdays?


   
SvaraCitera

*StarNoStar*:

Haha, Och ja. Helldre pundare än att vara en moralkärring som inte ens vet vad hon snackar om

Jag vet mycket mer än dig gumman[smile]
Folk som inte kan leva normalt utan droger är svaga & patetiska


   
SvaraCitera

isola:

Jag vet mycket mer än dig gumman[smile]
Folk som inte kan leva normalt utan droger är svaga & patetiska

Uppenbarligen så vet du det inte. Du snackar bara en massa skitsnack, Och det mest patetiska är väl att du verkligen går på det själv också.[y]

Och vem har sagt att man inte kan leva normalt bara för att man käkar benzo samt stilnoct ibland? Herregud, Det är en jävla stor skillnad på att bruka och på att missbruka. Lär dig skillnaden ffs.


   
SvaraCitera