Aviseringar
Rensa alla

Söndag


Ämnesstartare

Alltså.. hoppas ni är lyckliga

Vad gör ni?


   
Citera
Ämnesstartare

kokar ägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lämnat böcker på biblioteket och ska plugga nu. kommer inte göra allt jag har planerat 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köpte precis en EMPIRE tidining med the joker på framsidan. (det är en special edition av tidiningen så det finns samanlagt 10 olika covers av detta nummer)

annars är jag nog ganska glad, sitter o tänker lite på skolan :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pluggar franska

fint ord: les eaux de pluie
känns bra att säga typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssnar på For Those About To Rock och undrar när den här förkylningen ska lägga sig, ska nog börja smsa nåt stackars flickebarn tills hon begär besöksförbud hos tingsrätten snart.


   
SvaraCitera

gör lunch.. måste skriva skolgrejer.. göra 3d.. tror du jag orkar eller.. jag vill bara sitta här och dra i pickadollen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är olycklig och hungrig, men snart får jag choklad

ska plugga sen, huhu usch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Hej[love]

[love]

retstickan:

köpte precis en EMPIRE tidining med the joker på framsidan. (det är en special edition av tidiningen så det finns samanlagt 10 olika covers av detta nummer)

fattar ingenting haha

Hellin:

fint ord: les eaux de pluie

låter som all franska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mICHE:

gör lunch.. måste skriva skolgrejer.. göra 3d.. tror du jag orkar eller.. jag vill bara sitta här och dra i pickadollen

medieproduktion b typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Lyssnar på For Those About To Rock och undrar när den här förkylningen ska lägga sig, ska nog börja smsa nåt stackars flickebarn tills hon begär besöksförbud hos tingsrätten snart.

låter bra.

jag väntar in idioter som ska kolla på lägenheten, tittar på pappa flänga omkring som en idiot för han hittar jämnt nya saker att "städa undan". eller så måste han dammsuga varje cm av lägenheten 40 gånger. börjar tro att han har ocd. jävla stress-apa.

lyssnar på tom waits. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

låter bra.

Mm toppendag på G. [zzz]

Nu vet jag också att termosen inte riktigt kan hålla kaffet varmt i 16 timmar. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellin:

les eaux de pluie

uttalas det lö å de plu? :p

Lounge fact:

fattar ingenting haha

undetbart, ingen fattar när jag skriver något. så får inse att det är fel på min skrivkonst 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte ett skit och det ska förbli så


   
SvaraCitera