Aviseringar
Rensa alla

Söndag


Ämnesstartare

Maxwinner:

jag väntar in idioter som ska kolla på lägenheten, tittar på pappa flänga omkring som en idiot för han hittar jämnt nya saker att "städa undan". eller så måste han dammsuga varje cm av lägenheten 40 gånger. börjar tro att han har ocd. jävla stress-apa.

XD kan tänka mig att det redan ser perfekt ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller mig vaken är huvudsysselsättningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

uttalas det lö å de plu? :p

les å de plui 🙂
det flyter så himla fint när man säger det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Nu vet jag också att termosen inte riktigt kan hålla kaffet varmt i 16 timmar.

vart med om samma sak [y][n]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

medieproduktion b typ?

har två kurser nu "digitala distrubitionsformer" och "3d-grafik"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

vart med om samma sak [y][n]

Mm o-kul. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellin:

det flyter så himla fint när man säger det!

jag tror jag känner det jag med nu faktiskt. h0h0 ser på google translate att det betyder regnvatten. du studerar inte franska 1 misstänker jag :>


   
SvaraCitera
Vision

Hm.. Jag skriver i denna tråd [shake]

Vaknade upp idag och kände att jag förkänade en riktigt frukost så jag gjorde en kaffelatte (kör nästan alltid på nescafe nu för tiden) och toast. Mmmmm på lördag ska jag äta på Grand hotels frukostbuffé! Ska snart skriva lite om Försäkringsreformen i U.S.A och sedan åka iväg och mäta ljudets hastighet. Satt länge och undrade vad det var för fel och kom på att jag ej satt på musik. Hm, jag funderar vad jag ska lyssna på hmmm..

Dold text: Skriver långt eftersom jag inte orkar börja plugga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu sitter jag o tittar på Naruto Shippuuden Episode 138.

två killar som jag har haft känslor för i den serien slåss o en kommer att dö.

när jag först fick höra att den ena skulle dö blev jag mycket ledsen. klippte mitt hår efter han som dog också.

lol det va fan i tvåan på gymnasiet har jag för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

jag tror jag känner det jag med nu faktiskt. h0h0 ser på google translate att det betyder regnvatten. du studerar inte franska 1 misstänker jag :>

Woho 🙂 🙂
nää, franska steg 5 nu [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

frukostbuffé

Vision:

toast

löv it


   
SvaraCitera

har precis ätit frukost, ett paket bacon, en omelett på 3 äggulor med ost, grädde och viltkrydda och en kopp kaffe med grädde
ska nog åka in till stan snart och byta en film jag tänkte ge i julklapp till min lillasyster som hon tydligen redan hade


   
SvaraCitera

Har varken ätit frukost eller klätt på mig. Har ett samhällsarbete om Kinas internetcensur jag måste måste måste bli klar med. Känner på mig att jag lär sitta här, lukta illa och spela MapleStory istället. Heh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läxa, musik.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Alltså.. hoppas ni är lyckliga

Tack [love][cute]

Lounge fact:

Vad gör ni?

knarkar[party]


   
SvaraCitera