Aviseringar
Rensa alla

Söndagar kan suga pung


Ämnesstartare

kebu12:

kan man väl nu också om man känner för det[shake]

Mina pampers tog slut och libero skaver på vänstra skinkan [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Statslös:

Kul att gå i skolan och träffa alla kompisar väl? För jag antar att du gör det

gillar mina kompisar men jag ogillar att vakna klockan 5 på morgonen och komma hem vid 9.30 på kvällen. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Statslös:

Mina pampers tog slut och libero skaver på vänstar skinkan [sad]

Kanske borde bajsa lite mindre isf[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förut var söndagar bara fruktansvärt tråkiga och sega.
Nu är söndagar inget annat än stress.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Kanske borde bajsa lite mindre isf[sad]

Kanske[sad] Fast du kanske vill ställa upp som min pampers?[blush]

fröken stöken:

gillar mina kompisar men jag ogillar att vakna klockan 5 på morgonen och komma hem vid 9.30 på kvällen. [sad]

Stackare, vilka diktaturtider![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

söndag är plugg-dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om inte söndag hade haft just namnet söndag så tror jag inte det hade varit lika hemskt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Statslös:

Usch, jag hatar att somna med kläder på.[sad] Fick du ångest när du vaknade?[cute] Flyttstäda är så jäkla kul! Du borde börja med det sen!!!!

Mm, kändes ej bra. [sad]
Flyttstäda är hemskt [cry][cry]
Min kompis spillde ut hela skurhinken med smutsvatten över sin fot, det var det enda roliga som hände.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Söndagar. Orkar inte göra ett skit, men har fett massa att göra. Träna, städa, plugga en jävla massa och annat tråkigt.


   
SvaraCitera

m3lis:

om inte söndag hade haft just namnet söndag så tror jag inte det hade varit lika hemskt!!

Men man skulle väl göra precis samma saker (dvs ha världens ångest över att veta att en hel veckas skola väntar en, att man måste upp tidigt i fem dagar framöver, att man måste börja vrålplugga istället för att tänka på allt annat som man måste göra för att man valde att gå ut istället för att plugga i lördags, att man måste städa för att lägenheten/rummet ser ut som ett bombnedslag, att man måste städa så att man har rena kläder till den fruktansvärda vecka som väntar en) som man gör på en söndag, oavsett ifall dagen hette söndag eller något annat? [crazy]


   
SvaraCitera

Stuck With Eachother:

att man måste städa så att man har rena kläder till den fruktansvärda vecka som väntar en)

att man måste tvätta*


   
SvaraCitera

alla dagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör samma sak varje dag typ så jag har ingen hat-dag


   
SvaraCitera

Tycker tis-ons-tors brukar va värst, sådär mitt i veckan. Måndagar brukar vara okej att komma upp till. Mitt i veckan är det dels helt jävla omöjligt att komma upp ur sängen och sen blir man så jävla trött på eftermiddagarna att man sitter som i koma med ett pip i öronen och blir helt "??? [shake]" varje gång nån försöker prata med en på jobbet.


   
SvaraCitera

Söndagar och onsdagar. Ondagar är mitt i jävla pissveckan och jag slutar sent och börjar tidigare än alla andra och jag är alltid helt körd i huvudet. Mitt sömnschema är fuckat som fan från helgen, och så kan jag inte sovai allmänhet och så är det mitt i jävla veckan. En EVIGHET ifrån helgen men ändå känns det som att en evighet har gått. [mad] FUCK YOU, ONSDAG!!

och söndagarna för att jag har två veckors uppskjutna läxor att ta itu med. ofta måste jag pallra mitt trötta arsle ned till stan för att handla. jag vaknar assent och somnar 4 h innan jag ska kliva upp. jag har ingenting i hela jävla världen att göra och jag måste duscha och så vet jag att skolan börjar dagen efter och på kukmåndagar har jag alltid teckenspråk (som jag hatar) [y][y] Dold text: [cry]


   
SvaraCitera