Aviseringar
Rensa alla

Söndags-ångest


Ämnesstartare

hannnah:

vidrigt

HATAR detta. Just nu är det så klart framför mina ögon hur lite jag egentligen har, hur misslyckad jag är och hur lite jag är värd. Hur lite världen skulle påverkas om jag bara var borta. Och inte fan finns det en ända jävel att snacka med. Vännerna lägger sig ju typ halv 10 och sover. Det är inte på dan jag behöver dom. Det är nu. Nuuuuu. Får typ panik vad fan ska man göra?! Känner mig så jävla ensam. Särskillt efter jag kollat på big brother :s vet inte varför, man ser lixom dom umgås och ha kul så sitter man där själv i soffan. Nämen. Fyfan.

Ups blev långt. Sry men behöver bara skriva av mig.. [sad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Bättre det än alladagariveckan-ångest.

Detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

Det är nu. Nuuuuu

Det är det UM är bra för! [smile]har iofs haft lyckan att få vänner som är värre nattugglor än jag...

szara:

Särskillt efter jag kollat på big brother

bläää... eller jag har inte sett ännu, men det måste ändå va bättre å va hemma än å sexa runt med fulingar i BB-huset[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

sexa runt

Inte det ända dom gör ju. .. ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

Inte det ända dom gör ju

kanske icke, har somsagt inte kollat[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

till ämnet..


   
SvaraCitera

Kände mig så när jag gick i skolan. Nu tycker jag söndagar är mysiga o mycket bra på teve:) Men ja ush vad jag hade ångest på söndagar förr. Speciellt när man haft en rolig helg o så satt man där på söndagen o räknade timmar och minuter tills man skulle gå o lägga sig för att behöva ta sig upp till helvetesskolan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar också söndagar

är asnervös och vet inte om jag klarar av att gå till skolan imorgob. inte blir det bättre av att jag fortfarande är uppe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag känner absolut inte igen mig...


   
SvaraCitera