Aviseringar
Rensa alla

Söt cosplayer med fluffig rumpa


Ämnesstartare

Storchen84:

L

Sluta trolla, mmkay?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Sluta trolla, mmkay?

Vadå? Smaken är som baken, om jag nu tycker att dom flesta av dom tjejer jag umgås med är antingen lite eller mycket sötare och snyggare så är det så jag tycker...

Sen så vill jag inte tro att jag är ensam om att tycka så heller...

Fabwhore:

Såg ut som en helt vanlig otränad rumpa..?

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

jag UMGÅS faktiskt (alltså i verkligheten, på riktigt) och har umgåtts med tjejer som är både lite sötare och snyggare och mycket sötare och snyggare...

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Vadå?

Det var inte där trollandet kom in.
Men du är, som alla andra okreativa troll, såpass tråkig så du låtsas missförstå anklagelserna. ggnore.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Men du är, som alla andra okreativa troll

[no-no]I en klotter-tråd ska man låta okreativiteten flöda fritt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

[no-no]I en klotter-tråd ska man låta okreativiteten flöda fritt!

Men inte trolleriet[no-no]
åtminstone inte om det inte är roligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

åtminstone inte om det inte är roligt!

Hur vet du om det är roligt eller inte då? Bara för att du inte tycker att det är roligt betyder inte att ingen annan lär göra det[crazy] ingen tycker ju exakt samma sak (som tur är) som dig eller mig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Hur vet du om det är roligt eller inte då? Bara för att du inte tycker att det är roligt betyder inte att ingen annan lär göra det[crazy] ingen tycker ju exakt samma sak (som tur är) som dig eller mig...

Hur vet du att inte det jag skrev är förbannat jävla jättekul för alla utom dig? VA?!"VA?! VA?!ASdsad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Hur vet du att inte det jag skrev är förbannat jävla jättekul för alla utom dig? VA?!"VA?! VA?!ASdsad

Haha ja just det DÄR fick mig att flina lite... Får du lite bokstavskombinationer eller? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Får du lite bokstavskombinationer eller?

Har fått både kombinationerna ö-l och bara r-e-d-l-ö-s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[surprised]Var är fylleskriften då? Fylleskrift är kul att (försöka) läsa, man skriver i princip lika sluddrigt som man pratar... varför gör inte du det? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

arför gör inte du det? :/

Vene, det sitter för djupt rotat i mig att kontrollera vad jag skriver innan det att jag sänder iväg det, tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ofta den var fluffig:S

Vad vill du ha sagt?

Fabwhore:

Såg ut som en helt vanlig otränad rumpa..?

Vaddå otränad? Ser hon otränad ut kanske? Man ser ju inte direkt något gäddhäng eller några bilringar på henne, och ingen Cartman-rumpa heller.

Blackhole:

framsidan var fin, rumpan var för rejäl för min smak

Äh. Är den verkligen större än vad tjejers rumpor brukar vara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget kan sitta så djupt rotat att det inte går att lösa upp med alkohol... fast sitter det tillräckligt djupt kanske man däckar precis efter att man löst upp det... testa att trappa upp till nåt starkare[crazy]

vhfaj:

Vaddå otränad? Ser hon otränad ut kanske?

Ser inte tränad ut heller... ser ut som en helt vanlig rumpa helt enkelt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Ser inte tränad ut heller... ser ut som en helt vanlig rumpa helt enkelt...

Om du menar tränad så att man ser musklerna, så nej. Men bara för att den inte är tränad behöver den ju inte vara otränad i ordets rätta bemärkelse. Den är fluffig! Kvinnliga kurvor och former.


   
SvaraCitera