Aviseringar
Rensa alla

söt eller snygg, whatever


hönzgoggel:

ice

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Någon som bara är söt är sällan någon jag vill pumpa.
Är personen snygg däremot kan jag vilja pumpa den.

Jo, men jag förstår inte hur man ska ta en komplimang.
Om man får en komplimang som, wow du är skitsnygg.. ska då rygga mig bakåt bara för att jag tror att personen egentligen bara är intresserad av mitt utseende och inte min personlighet?


   
SvaraCitera

passaro:

För stora byxor =(

onei [sad]


   
SvaraCitera

Smertesorg:

Om man får en komplimang som, wow du är skitsnygg.. ska då rygga mig bakåt bara för att jag tror att personen egentligen bara är intresserad av mitt utseende och inte min personlighet?

Det är inte ofta jag berömmer någons fantastiska intellekt...
Att jag säger att någon är snygg behöver inte nödvändigtvis betyda någonting förutom just det, ej heller utesluta att jag uppskattar personen på andra sätt.

Du är nog helt enkelt skitsnygg, det är bara att vänja sig.


   
SvaraCitera

Smertesorg:

Jo, men jag förstår inte hur man ska ta en komplimang.
Om man får en komplimang som, wow du är skitsnygg.. ska då rygga mig bakåt bara för att jag tror att personen egentligen bara är intresserad av mitt utseende och inte min personlighet?

Lägg inte så mycket vikt vid en komplimang, det behöver inte finnas värsta budskapet bakom det. Ta allt lite mer som kommer.


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

e.

Mm, tänkte på den bilden [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

ägg inte så mycket vikt vid en komplimang, det behöver inte finnas värsta budskapet bakom det. Ta allt lite mer som kommer.

Men när jag ger komplimanger har jag världens jävla budskap bakom det. Jag ger inte komplimanger hursomhelst.


   
SvaraCitera

Smertesorg:

Men när jag ger komplimanger har jag världens jävla budskap bakom det. Jag ger inte komplimanger hursomhelst.

Alla fungerar inte på samma sätt som du gör. Tänk på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snygg > ful
Söt > Snygg
Vacker > Söt


   
SvaraCitera

Söta och snygga är attraktiva på olika sätt, kan vilja ha sex eller bli tillsammans med både och (eller inget av det). Man kan ju dessutom vara båda samtidigt. Snygg innehåller nog dock en mer sexuell laddning än söt. Söta saker och varelser tycker jag oftare är lite mindre och "kelvänligare" än mig själv, tror man ser söta saker som ganska ofarliga/icke-hotfulla.


   
SvaraCitera