Aviseringar
Rensa alla

Soft Air Gun


Ämnesstartare

Kan inte riktigt bestämma mig över vilken jag ska köpa:

En Taurus PT92 svart, för 429 kr (som jag har råd me)

Eller en Taurus 24/7 Co2 (som är mkt bättre o allt , men som jag inte har råd me, är inte heller säker på om jag pallar me Co2 också)

Hur är det med Co2:n , måste man köpa det till pistolen för att den ska fungera korrekt, eller kan man skita i den fast än det är en Co2 pistol.. hur många m/s skjuter den då? 🙂

thx


   
Citera
Ämnesetiketter

Skit i soft och köp en riktigt pistol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Satyroth:

Skit i soft och köp en riktigt pistol.

Du är rolig du!:)


   
SvaraCitera

ColdDay:

Du är rolig du!:)

Vadå, är du inte tillräckligt cool för det eller? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Satyroth:

Vadå, är du inte tillräckligt cool för det eller? [cool]

näääää[cry] har du licens för de eller???:)


   
SvaraCitera

Licens är för töntar. En pinne lär dock vara bättre till att döda folk än en soft air gun


   
SvaraCitera

Förresten.. Vad ska du ens ha en soft air gun till? Det är ju sjuuuuuukt onödigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Förresten.. Vad ska du ens ha en soft air gun till? Det är ju sjuuuuuukt onödigt

låter kanske roligt, men har aldrig någonsin haft en...
har kanske provskjutit en för 4-5 år sen, just that. Har verkligen haft intensiva drömmar om vapen (mest pistoler) på sistone. Kan helt enkelt inte få det ur skallen, tänkte till och med börja på nå skytteklubb bara för att bli av med den där "need":en ,
men har inga bra kontakter inom skytte osånt, och är inte så "inne" i vapen heller så kan typ inget om de. Iaf. soft air gun verkade en bra lösning:) Tydligen inte, nu när du säger att det är onödigt! Any better idea's?


   
SvaraCitera

ColdDay:

Har verkligen haft intensiva drömmar om vapen (mest pistoler) på sistone.

Vad är det för någon sjuk fetish?

HIMYNAMEISKARL:

Licens är för töntar.

Precis, köp en svart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ColdDay:

Hur är det med Co2:n , måste man köpa det till pistolen för att den ska fungera korrekt, eller kan man skita i den fast än det är en Co2 pistol.. hur många m/s skjuter den då? 🙂

Du måste köpa det för att pistolen ska fungera, ja. Men du anar inte hur mycket skönare känslan är med en sådan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spelar du airsoft? då bör du kanske köpa en riktig bössa från ics, systema eller classic army.

eller om din budget är stram valfri kinaklon, inte samma kvalité men rätt goa fps direkt ur lådan samt billiga att trimma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Satyroth:

Vad är det för någon sjuk fetish?

HHAHAHxD

Berglund:

Du måste köpa det för att pistolen ska fungera, ja. Men du anar inte hur mycket skönare känslan är med en sådan.

Seriöst? Äre värt det?:) Att liksom köpa en dyrare bara för Co2:n?
Palla ha ngt annat än kulorna att tänka på?:S Liksom köpa kulor och Co2:S En sån där patron tar slut efter CA 250 skott eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Satyroth:

Precis, köp en svart.

Yeaaah right


   
SvaraCitera

ColdDay:

Yeaaah right

Inte svartfärgad. På svarta marknaden, do'h. -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ColdDay:

Seriöst? Äre värt det?:) Att liksom köpa en dyrare bara för Co2:n? Palla ha ngt annat än kulorna att tänka på?:S Liksom köpa kulor och Co2:S En sån där patron tar slut efter CA 250 skott eller hur?

Hrrm... Alltså, ska du ut och skjuta på dina vänner i skogen så kommer det vara både roligare, och jobbigare. Sen blir det ju lite dyrare... Hur ska du använda den?


   
SvaraCitera