Aviseringar
Rensa alla

Soft Air Gun


Ämnesstartare

Berglund:

Hur ska du använda den?

nääh tror inte det blir nå SoftFight direkt , Ska köpa en sån där klibbtavla och bara skjuta lite and stuff:) tycker du fortfarande att det är värt det?=)

Satyroth:

nte svartfärgad. På svarta marknaden, do'h. -.-

Förstod det^^ Ofta du har köpt vapen svart


   
SvaraCitera

ColdDay:

näääää[cry] har du licens för de eller???:)

gå med i en skytteklubb så tror jag att man brukar få licensefter typ 6 månader förutsatt att man är myndig då.

ColdDay:

men har inga bra kontakter inom skytte osånt, och är inte så "inne" i vapen heller så kan typ inget om de.

du behöver väl inga "kontakter" för att börja i pistolsktteklubb?^^ bara sök på "pistolklubb" på eniro eller något och ring och säg att du skulle tycka att det vore roligt att börja så säger de antagligen att du får komma på nästa övningstillfälle. och allt du behöver veta om vapen får du lära dig där. dessutom tror jag att det är en betydligt mer avancerad konstruktion i ett kolsyrevapen än en vanlig pistol om det är det du har svårt att förstå dig på[zzz]


   
SvaraCitera

ColdDay:

Kan inte riktigt bestämma mig över vilken jag ska köpa

Vad ska du med den till ?


   
SvaraCitera

HIMYNAMEISKARL:

Förresten.. Vad ska du ens ha en soft air gun till? Det är ju sjuuuuuukt onödigt

Skratta åt mig hur mycket du vill men jag tycker det är jävligt kul att leka med [wink]


   
SvaraCitera

jag hade en föredetta flickvän som blev lite för fascinerad av soft airguns. jobbiga barn i närheten? fram med bössan, bara. barn överhuvudtaget i närheten? avlossa några varningsskott i förebyggande syfte.


   
SvaraCitera

Soft airgun är sjuktpopis bland tjejerna, ta den största!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ColdDay:

tycker du fortfarande att det är värt det?=)

Hmm... Alltså, nja, jag skulle nog köpt en som inte är beroende av co2 : >


   
SvaraCitera

Köp PT92! robust som en tegelsten, skjuter hårt och är vacker som en fiskjuse [y]

Och ja det är förjävvla kul att leka med softairguns !


   
SvaraCitera

fast om du bara ska skjuta på klibbtavla är det lika roligt (och sparsammare) att bara köpa en säck kulor och kasta dem på tavlan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krille__666:

Köp PT92! robust som en tegelsten, skjuter hårt och är vacker som en fiskjuse [y]

Och ja det är förjävvla kul att leka med softairguns !

[bigcheers][love]

Berglund:

Hmm... Alltså, nja, jag skulle nog köpt en som inte är beroende av co2 : >

[bigcheers][love]


   
SvaraCitera

om du vill ha en vacker köp denna!:)
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luftpistol är roligare, men inget slår orginalet. Värdelöst med 18-års gräns på dessa vapen. Man tycker ju de är kul att använda dem när man är typ 13-15 år, sedan växer man ifrån det.


   
SvaraCitera

Jag har inte växt ifrån det ^^


   
SvaraCitera

När du köper en soft air gun så för du fråga dig vilken typ av modell du vill ha.

När man spelar mot varandra brukar man ha en main ofta ett gevär,hagel eller smg.

Primary är ofta en revolver eller en pistol.Vissa brukar ha 1 main och 2 secondary.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var ska du köpa den nånstans? tips: combatzone
PS köp ingen fattig för 600 spänn och neråt. det blir bara massa skit, köp en dyrare istället o få kvalite för pengarna


   
SvaraCitera