Aviseringar
Rensa alla

solljus


Ämnesstartare

Hej. Jag önskar att det just nu blir solljus så att jag kan få det på min bara hud så att den blir varm så att jag slipper frysa. Det är på tiden att det blir sol igen. Snöar just nu. Ogillar. Var snögubbe när jag steg innanför dörren efter skolan. Om alla dansar soldansar på sina sängar tror jag vi kan få sol. Hjälper ni mig?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hur går dansen?


   
SvaraCitera

JA FÖR _HELVETE_!!!!!!!!!!!!!!!!

DET ÄR TJUGO MINUS HÄR OCH JAG MÅSTE GÅ UT TILL EN JÄVLA BREVLÅDA ASLÅNGT BORT FÖR ATT BOSTA JOBBIGT BREV DÄR JAG FÖRBINDER MIG TILL ATT VARA I UMEÅ DENNA HELG. DET ÄR MYCKET TRÅKIGT.

MVH Ögon i en plåthink, legitimerad trådkapare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har redan sol + ett vardagsrum i prefekt läge = kan ligga i soffan som en katt och njuta av värme, blunda och låtsats att det är mitt i sommaren.


   
SvaraCitera

önskar också, så jag kunde gå i kortbyxor och ej behövde bära ngt som trycker på mitt deformerade, såriga knä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill också ha sol! Mina händer blir typ aldrig varma och börjar bli blek igen. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hur går dansen?

Det är svåra steg även om den är på rosor. [sad] Har blivit ännu gråare i mitt fönster. [sad]

Ögon i en plåthink:

JA FÖR _HELVETE_!!!!!!!!!!!!!!!!

*dansar loss*

Nintendo:

Jag har redan sol + ett vardagsrum i prefekt läge = kan ligga i soffan som en katt och njuta av värme, blunda och låtsats att det är mitt i sommaren.

Adoptera mig!!!!!!!!!

Blivande_japan:

deformerade, såriga knä

Du kan inte dansa med det? [sad]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Du kan inte dansa med det?

inte så bra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har 12 plusgrader och jättemycket sol, du kan få lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

inte så bra...

Hitta någon som kan dansa åt dig. [cute]

vissel:

har 12 plusgrader och jättemycket sol, du kan få lite

Jatack. Ge mig. [love] *kräver*


   
SvaraCitera
time
 time

Det är 48 dagar kvar tills vi vrider om klockorna till sommartid. Exakt en vecka efter det är det min födelsedag (3 april) och då brukar det alltid vara vår. Så det är, i princip, bara cirka 25 dagar kvar av eländig kyla och sedan kommer det sakta men säkert bara gå uppåt.

Frid, snart lyser solen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, ge mig sooooool. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Frid, snart lyser solen!

Ja! Men skadar nog inte att soldansa på sängen iallafall!

Pendulum:

Ja, ge mig sooooool. [sad]

*ger sol* [sad]


   
SvaraCitera

*Dansar*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Jatack. Ge mig. [love] *kräver*

solljus


   
SvaraCitera